Södertälyeah
86 inlägg
• Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Södertälyeah
hello forumiter!
vad sägs om en Södertälje träff?
själv bor jag i Östertälje, och jag planerar så smått smått så med en annan Södertäljare om en träff, och funderar på om det inte finns fler av oss underbara människor där ute i tälje stad.
Kontakta mig så ser vi om vi inte kan ordna något
vad sägs om en Södertälje träff?
själv bor jag i Östertälje, och jag planerar så smått smått så med en annan Södertäljare om en träff, och funderar på om det inte finns fler av oss underbara människor där ute i tälje stad.
Kontakta mig så ser vi om vi inte kan ordna något
Senast redigerad av AK 2011-05-04 21:46:17, redigerad totalt 1 gång.
AK skrev:snacka om offrail på en gång
och vadå "träffa mig en träff"? hoppas du menar "tänka mig en träff"
men bra då, tror vi har typ... 4 peronser då, med mig of course
Ja, jag menade "tänka mig en träff", såg först nu skrivfelet.
Fem, jag vet en till, som bor i S-tälje och troligtsvis följer med.
Senast redigerad av Jossan 2011-05-04 21:46:17, redigerad totalt 1 gång.
1) peronser=personer
2) jag, jossan, lettan, lettans kompis och nu jossans kompis. vi börjar bli många
3) men har någon en bra plats att föreslå kanske? jag kan nog tänka mig att mötas vid det stora torget och (nuvarande?) stadshuset, sen kan man ju ta sig till andra platser därifrån...
4) datum och tider? jag kan nog typ hela veckans eftermiddagar, hela onsdagar, fredagar, lördagar och söndagar...
2) jag, jossan, lettan, lettans kompis och nu jossans kompis. vi börjar bli många
3) men har någon en bra plats att föreslå kanske? jag kan nog tänka mig att mötas vid det stora torget och (nuvarande?) stadshuset, sen kan man ju ta sig till andra platser därifrån...
4) datum och tider? jag kan nog typ hela veckans eftermiddagar, hela onsdagar, fredagar, lördagar och söndagar...
Senast redigerad av AK 2011-05-04 21:46:17, redigerad totalt 1 gång.
Jag kan också tänka mig en träff i Södertälje. Har faktiskt en kompis som bor i just Östertälje.
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:46:17, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Nano: jo, den biten arbetar vi fortfarande på, vill gärna veta hur många som kommer först, och det verkar ju fortfarande vara ett par personer kvar
MissNervvrak: jasså du, det finns två av oss här? säg vem det är, så kanske jag kan hitta personen
MissNervvrak: jasså du, det finns två av oss här? säg vem det är, så kanske jag kan hitta personen
Senast redigerad av AK 2011-05-04 21:46:23, redigerad totalt 1 gång.
Ett par personer kvar?
Måste väl inte vara så många?
Min erfarenhet säger mig att de små träffarna blir väldigt trevliga för det mesta
De stora är också bra men de funkar annorlunda, iaf jag försöker lätt prata lite med alla men det hinner jag sällan på de stora träffarna.
Måste väl inte vara så många?
Min erfarenhet säger mig att de små träffarna blir väldigt trevliga för det mesta
De stora är också bra men de funkar annorlunda, iaf jag försöker lätt prata lite med alla men det hinner jag sällan på de stora träffarna.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 21:46:23, redigerad totalt 1 gång.
dåså, då var det lördag då...
nu skulle jag vilja be alla som VET att de kommer att skriva ett inlägg där de bekräftar att de kan komma.
sen så ska vi väl börja lista platser att besöka, mötas vid, vilka tider på dagen vi kan, vilket datum och annat som behövs.
själv vet jag inte så mycket om södertäljes platser som vi kan besöka, men jag kan dock säga detta:
onsdagar, fredagar, lördagar, söndagar, torsdagar efter 12.
dessa tider kan jag komma till ett möte nere i södertälje, så då är det bara skriva inlägg och bekräfta vilka som kommer och när de kan komma. förslag på vart vi kan mötas och vart vi kan gå sedan är mer än välkommna
nu skulle jag vilja be alla som VET att de kommer att skriva ett inlägg där de bekräftar att de kan komma.
sen så ska vi väl börja lista platser att besöka, mötas vid, vilka tider på dagen vi kan, vilket datum och annat som behövs.
själv vet jag inte så mycket om södertäljes platser som vi kan besöka, men jag kan dock säga detta:
onsdagar, fredagar, lördagar, söndagar, torsdagar efter 12.
dessa tider kan jag komma till ett möte nere i södertälje, så då är det bara skriva inlägg och bekräfta vilka som kommer och när de kan komma. förslag på vart vi kan mötas och vart vi kan gå sedan är mer än välkommna
Förslagsvis möts vi på centralen, kanske utanför pressbyrån/vänthallen?
Och angående ställen att vara på så finns ett trevligt café i gammaldags stil mitt emot kyrkan på gatan där bussarna åker om någon fattar, Tratten tror jag det heter. Minns jag rätt har de längre bord där så man kan sitta ganska många.
Och angående ställen att vara på så finns ett trevligt café i gammaldags stil mitt emot kyrkan på gatan där bussarna åker om någon fattar, Tratten tror jag det heter. Minns jag rätt har de längre bord där så man kan sitta ganska många.
Senast redigerad av error 2011-05-04 21:46:23, redigerad totalt 1 gång.
error, ditt minne sviker inte. det heter tratten och är ganska trevligt i sig, men utsikten över en kyrkogård kan ju vara lite bättre
men jo, tratten kanske, men det beror på hur många vi blir ju också... tror tratten klarar 6-8 pers max
men centralen kan ju vara en smart mötesplats ja...
men jo, tratten kanske, men det beror på hur många vi blir ju också... tror tratten klarar 6-8 pers max
men centralen kan ju vara en smart mötesplats ja...
Jag kommer! Jag är ledig för tillfället så jag kan nog de flesta dagar och tider.
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:46:23, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
AK skrev:MissNervvrak: jasså du, det finns två av oss här? säg vem det är, så kanske jag kan hitta personen
Hon är inte medlem på forumet.
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:46:23, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv