En skåning kommer till huvudstaden
14 inlägg
• Sida 1 av 1
En skåning kommer till huvudstaden
Jag drabbar huvudstaden igen den 25 september för ännu ett Lidigölopp,bor hos forummedlem i Uppsala från den 27 september till den 1 oktober och tycker det skulle vara kul att träffa lite forumfolk på måndagen,tisdagen eller onsdagen någonstans i Stockholm,några förslag?
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 21:40:47, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Typiskt att jag är hos familjen i Borås då... Annars hade jag gärna velat träffa dig! Hoppas att du kommer hit fler gånger!
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:40:47, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Re: En skåning kommer till huvudstaden
tvilling99 skrev:Jag drabbar huvudstaden igen den 25 september för ännu ett Lidigölopp,bor hos forummedlem i Uppsala från den 27 september till den 1 oktober och tycker det skulle vara kul att träffa lite forumfolk på måndagen,tisdagen eller onsdagen någonstans i Stockholm, några förslag?
Är det inte nån Sam-träff och Vasas-middag på tisdan? Då får du ju träffa många på en gång.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 21:40:47, redigerad totalt 1 gång.
Re: En skåning kommer till huvudstaden
Inger skrev:tvilling99 skrev:Jag drabbar huvudstaden igen den 25 september för ännu ett Lidigölopp,bor hos forummedlem i Uppsala från den 27 september till den 1 oktober och tycker det skulle vara kul att träffa lite forumfolk på måndagen,tisdagen eller onsdagen någonstans i Stockholm, några förslag?
Är det inte nån Sam-träff och Vasas-middag på tisdan? Då får du ju träffa många på en gång.
Tyvärr min Vasa träff är veckan efter, den 6 okt.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 21:40:47, redigerad totalt 1 gång.
MissNervvrak skrev:Typiskt att jag är hos familjen i Borås då... Annars hade jag gärna velat träffa dig! Hoppas att du kommer hit fler gånger!
Äsch,vi lyckas alltid missa varandra,typiskt
Vi får säkert fler chanser,jag dyker upp i Stockholm lite då och då,tack vare mitt tävlande.
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 21:40:48, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
Jag har träff här på lördagen, men ska du till Uppsala och sova när allt är över är det väl näppeligen tid att titta hit innan, antar jag. Men funkar det är du så klart varmt välkommen...
Söndagen är det hockey när man väl orkar upp efter en lång lördag med folk här, men måndag eller tisdag kväll skulle jag alla gånger ha tid att hitta på något.
Fler?
Söndagen är det hockey när man väl orkar upp efter en lång lördag med folk här, men måndag eller tisdag kväll skulle jag alla gånger ha tid att hitta på något.
Fler?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 21:40:48, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev
Fler?
Måndag eller tisdag kväll kanske jag är på, just nu vet jag inte hur det kommer att se ut beroende på olika faktorer. Men jag håller koll på tråden.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 21:40:48, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Jag har träff här på lördagen, men ska du till Uppsala och sova när allt är över är det väl näppeligen tid att titta hit innan, antar jag. Men funkar det är du så klart varmt välkommen...
Fler?
Jag tävlar på lördagen och sen åker jag inte till uppsala förrän söndag kväll,annars hade jag kunnat dyka upp på din träff.
- tvilling99
Det har varit svalt intresse för detta hittils,jag kommer att åka till Åland på måndagen men är tillbaka på tisdagen och tycker fortfarande att det skulle vara trevligt att träffa lite forumiter när jag är uppe i Stockholmstrakten.
Jag hittar hyfsat i Stockholm men känner inte till något bra ställe för en träff.
Något förslag?
Jag hittar hyfsat i Stockholm men känner inte till något bra ställe för en träff.
Något förslag?
- tvilling99
tvilling99 skrev:Pemer skrev:Jag har träff här på lördagen, men ska du till Uppsala och sova när allt är över är det väl näppeligen tid att titta hit innan, antar jag. Men funkar det är du så klart varmt välkommen...
Fler?
Jag tävlar på lördagen och sen åker jag inte till uppsala förrän söndag kväll,annars hade jag kunnat dyka upp på din träff.
Aha... vad gäller på lördagen då, var sover du då? Hinner du titta hit någonting under kvällen?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 21:40:48, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:tvilling99 skrev:Pemer skrev:Jag har träff här på lördagen, men ska du till Uppsala och sova när allt är över är det väl näppeligen tid att titta hit innan, antar jag. Men funkar det är du så klart varmt välkommen...
Fler?
Aha... vad gäller på lördagen då, var sover du då? Hinner du titta hit någonting under kvällen?
Jag sover på hotell natten mellan lör-sön och går på restaurang på lördag kväll med de andra löparna,så därför finns det ingen tid att ta sig till din träff.
- tvilling99
Nu har jag bestämt tid och plats för träffen.
Onsdag 30/9 kl.14
Samlingsplats;bögarringen Stockholms central
Onsdag 30/9 kl.14
Samlingsplats;bögarringen Stockholms central
- tvilling99