PDF-läsare
29 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Foxit har dessutom fördelen att inte bry sig lika mycket om spärrar i dokument. T.ex. kan man spara skatteverkets blanketter efter att ha fyllt i dem, vilket inte går i Acrobat Reader.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 21:37:21, redigerad totalt 1 gång.
Är det någon som lyckats få Foxit att bli integrerad i browsern?
Det är det jag saknar... (kör iofs Google Chrome, men det är för att den är så mycket snabbare än andra browsers jag testat, inte minst på datorn jag sitter nu)
Det är det jag saknar... (kör iofs Google Chrome, men det är för att den är så mycket snabbare än andra browsers jag testat, inte minst på datorn jag sitter nu)
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 21:37:21, redigerad totalt 1 gång.
Miche skrev:Är det någon som lyckats få Foxit att bli integrerad i browsern?
Sitter inte vid den datorn nu där jag har Foxit installerad, men jag har för mig att den är integrerad i FF där och jag ibland får Foxit, ibland Acrobat, enligt någon för mig obegriplig algoritm.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 21:37:21, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir skrev:Miche skrev:Är det någon som lyckats få Foxit att bli integrerad i browsern?
Sitter inte vid den datorn nu där jag har Foxit installerad, men jag har för mig att den är integrerad i FF där och jag ibland får Foxit, ibland Acrobat, enligt någon för mig obegriplig algoritm.
Den integrerar i alla mina browsers utan problem.
Kvasir, har du gjort följande:
- 1.Högerklicka på nån PDF
2.Välj Öppna med...
3. Välj Välj program...
4. Leta upp Foxit (eventuellt Bläddra)
5. Bocka för Använd alltid detta program för att öppna den här filtypen
6. Klicka OK
Miche, såg du att Chrome 3 släpptes i dagarna? Den lär vara 20 % snabbare än 2:an eller vad de skrev,
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 21:37:21, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Tack barracuber, jag ville inte installera 3an så länge den var en beta, men efter lite pyssel så lyckades jag uppdatera och nog går den snabbare , åtminstone på den här datorn som installerades 2005 (orkar inte installera om den med alla program som jag behöver, dessutom är det inte värt besväret eftersom datorn kan dö när som helst... bl.a. har Windows Installer kraschat för några år sedan så en del program går inte att (av)installera...)
Jag lyckas inte öppna PDFer med Foxit i Chrome, trots ditt tips, det verkar som om browsers inte använder standardprogram på samma sätt som annars i Windows...
Jag får helt enkelt försöka döda Acrobat manuellt och hoppas på det bästa...
Jag lyckas inte öppna PDFer med Foxit i Chrome, trots ditt tips, det verkar som om browsers inte använder standardprogram på samma sätt som annars i Windows...
Jag får helt enkelt försöka döda Acrobat manuellt och hoppas på det bästa...