När kommer nyhetsartiklar om ASP Center?
4 inlägg
• Sida 1 av 1
När kommer nyhetsartiklar om ASP Center?
Varför vill inga journalister skriva om ASP Center i boden?
Skall man få behandla folk på det viset som framgår i tråden helt ostört eller?
Skall man få behandla folk på det viset som framgår i tråden helt ostört eller?
Senast redigerad av opteron 2011-05-04 21:35:57, redigerad totalt 1 gång.
Är du beredd att ta fighten?
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 21:35:57, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Kanske om jag var en insider, i detta fallet är jag snarare en outsider då jag inte har någon information om fallet eller någonting alls att gå på.
Så som jag fattade det så var Pemer, Inger och Kringelhora samt Zombie delaktiga i fallet och de hade tänkt agera ut till tidningarna och få deras uppmärksamhet efter de beprövat kontakten med de sociala myndigheterna som fanns till bords.
Det är inte särskilt svårt att få kontakt med tidningarna, det gäller att visa samma uppsåt med sin ton mot tidningarna som Kringelhora hade i sitt första inlägg här på forumet, då kommer tidningarna garanterat att höra av sig.
Vad jag vill ha sagt, är att det hjälper rätt så mycket att kontakta dom "elaka" tidningarna som enligt vissa bara är ute efter att tjäna pengar på dessa artiklar men de ställer också mycket ljus på problemet.
Ha det gött grabbar och tjejer![Smile :)](http://www.aspergerforum.se/images/smilies/icon_smile.gif)
Så som jag fattade det så var Pemer, Inger och Kringelhora samt Zombie delaktiga i fallet och de hade tänkt agera ut till tidningarna och få deras uppmärksamhet efter de beprövat kontakten med de sociala myndigheterna som fanns till bords.
Det är inte särskilt svårt att få kontakt med tidningarna, det gäller att visa samma uppsåt med sin ton mot tidningarna som Kringelhora hade i sitt första inlägg här på forumet, då kommer tidningarna garanterat att höra av sig.
Vad jag vill ha sagt, är att det hjälper rätt så mycket att kontakta dom "elaka" tidningarna som enligt vissa bara är ute efter att tjäna pengar på dessa artiklar men de ställer också mycket ljus på problemet.
Ha det gött grabbar och tjejer
![Smile :)](http://www.aspergerforum.se/images/smilies/icon_smile.gif)
Återgå till Att leva som Aspergare