Fler nya önskemål

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

Moderatorer: Alien, atoms

Fler nya önskemål

Inläggav Inger » 2009-09-11 17:01:31

De där utmärkta sökfunktionerna "nya inlägg sen ditt senaste besök" etc, de skulle man vilja kunna nå även från underforumen för att inte behöva klicka sig tillbaka till huvudmenyn först.

Sen önskar även jag att det gick att markera vissa ämnen med "vill inte se röken av denna tråd när jag söker på nya inlägg". Har mått aspyton av att behöva se den där rubriken om hur man stoppar en skalle, som olyckligtvis råkade sammafalla med mitt allmänna illamående + en osedvanligt vidrig dröm jag hade. Hade varit skönt att kunna välja bort den en gång för alla. Bara som exempel. Visst, inget jätteproblem men om det gick att fixa... Fler har ju efterfrågat detta tidigare.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 21:32:48, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv

Anslöt: 2006-06-30

Re: Fler nya önskemål

Inläggav barracuber » 2009-09-11 17:28:58

Inger skrev:De där utmärkta sökfunktionerna "nya inlägg sen ditt senaste besök" etc, de skulle man vilja kunna nå även från underforumen för att inte behöva klicka sig tillbaka till huvudmenyn först.

Mycket bra förslag. Det måste bli en väldigt massa onödig servertrafik bara för att man måste till Forumindex.

Ett alternativ vore om folk gjorde det till en vana att använda Back-knappen mera vilket också skulle spara mycket servertrafik. Med den nackdelen att man inte alltid ser uppdaterad information.

Vad tror Liebert och JOR m fl?
barracuber

Anslöt: 2007-02-11

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter

Logga in