diagnos
19 inlägg
• Sida 1 av 1
MR skrev:Jag fungerade "normalt" under barndomen, klarade mig bra i sociala sammanhang tills för ett år sedan(jag är 21)
Har dom intervjuat din släkt?
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 21:29:23, redigerad totalt 1 gång.
Är du ett troll eller bara korkad?
Moderator Mats:
Det här är inte ett OK bemötande av en ny forumist, som förmodligen bara är ovan vid forum och hur de fungerar. Du får en varning för detta, vilket också meddelas i PM.
Moderator Mats:
Det här är inte ett OK bemötande av en ny forumist, som förmodligen bara är ovan vid forum och hur de fungerar. Du får en varning för detta, vilket också meddelas i PM.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 21:29:23, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
MR, kan du kontrolläsa dina inlägg innan du postar? De är så fulla med stavfel att det blir svårt att läsa.
Och ingen uppfyller alla kriterier för AS. Det räcker med att tillräckligt många uppfylls för att man ska få diagnos.
Och ingen uppfyller alla kriterier för AS. Det räcker med att tillräckligt många uppfylls för att man ska få diagnos.
Senast redigerad av Meppe 2011-05-04 21:29:23, redigerad totalt 1 gång.
MR skrev:ja dem har inyervjuat min släkt- jag har inte haft svårt att behålla mina vänner flyttade hemifrän när jag var 19 bodde ssjälv gick på konsxtskola där jag träffade massor av vänner
Varför utredde de dig? Vad sa de att du hade för aspergersymtom?
MR skrev:Att jag reagerar med ångest depression det ställs krav på mig. Att jag har en medfödd sårbarhet. Reagerade starkt när jag fick min syster.
Vill du helst ha det som vanligt, utan oförberedda händelser?
Återgå till Att leva som Aspergare