Fikaträffar dagtid i Stockholm...
När blir man tant då?Jossan skrev:alfapetsmamma skrev:Jag är nyfiken på vad ni gillade stället, ni som inte är Sam.
Tant Jossan tyckte om tantfiket!
Är inte du 26 eller något?
Sägs att man fyller gubbe vid 30 så detsamma borde väl gälla när man blir tant antar jag, eller är det vid 40 kanske?
Den åldern tror jag verkligen inte att du uppnått ännu.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 10:39:23, redigerad totalt 1 gång.
Jag är ingen kvällsmänniska, så jag skulle föredra dagtid på helgen... Då kan jag orka stanna längre.
Senast redigerad av Ensamflickan 2011-05-04 10:39:23, redigerad totalt 1 gång.
- Ensamflickan
- Inaktiv
- Anslöt: 2007-03-16
omeh! det är spännande ju, besöka adresser och platser där det sägs spöka man ska ju helst göra det vid midnatt... jag har en jättebra bok "spökhus i stockholm" där det finns kartor för alla stadsdelar med hur man kan gå och stopp på vägen. då kan man välja vilken del av stan också
Senast redigerad av error 2011-05-04 10:39:23, redigerad totalt 1 gång.
error skrev:omeh! det är spännande ju, besöka adresser och platser där det sägs spöka man ska ju helst göra det vid midnatt... jag har en jättebra bok "spökhus i stockholm" där det finns kartor för alla stadsdelar med hur man kan gå och stopp på vägen. då kan man välja vilken del av stan också
Ooooooh, detta är helt klart den bästa idén ever!!!!! *känner entusiasmen porla* Jag ÄLSKAR spökvandringar!! Jag måste bara få se den där boken!!!
Varför inte ta en tur med tunnelbanan förbi Kymlinge också?
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 10:39:23, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Jag är inte heller någon expert på att styra upp saker, men vad sägs om att alla som är intresserade av en spökvandring träffas på något fik och tittar i boken tillsammans? Så kan vi enas om vart vi ska gå/åka och när.
Ps. Låt gärna mig bli frisk först så att jag också får vara med.
Ps. Låt gärna mig bli frisk först så att jag också får vara med.
- MissNervvrak
- Inaktiv
Ja, Breaking Benjamin är faktiskt rätt bra.
- MissNervvrak
- Inaktiv
spökvandring skulle vara en sjukt kul grej. jag är med.
Senast redigerad av miserykidd 2011-05-04 10:39:23, redigerad totalt 1 gång.
- miserykidd
- Anslöt: 2009-06-30
miserykidd skrev:spökvandring skulle vara en sjukt kul grej. jag är med.
Härligt!
error och jag håller på att diskutera detta och vi tycker att de som är intresserade träffas lördagen den 3 oktober (tid ännu ej bestämt) och planerar. error tar med sin bok så att vi kan få lite inspiration.
Frågan är nu vart vi ska ses... jag tänkte mig något kafé, men trots att jag är en fikamänniska deluxe så kan jag inte komma på något bra ställe där man kan sitta många utan att behöva dela upp sig, vilket ju är svårt när man ska planera något tillsammans. Så om någon kommer på något så kan ni väl hojta till här i tråden?
- MissNervvrak
- Inaktiv