HJÄLP!! Råkade radera inkorgen!
13 inlägg
• Sida 1 av 1
HJÄLP!! Råkade radera inkorgen!
Råkade trycka på fel knapp efter en tupplur så hela inkorgen raderades.
Går det att få tillbaka mina meddelanden?
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 21:21:30, redigerad totalt 1 gång.
Finns förhoppningsvis backup.
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 21:21:30, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Re: HJÄLP!! Råkade radera inkorgen!
Inger skrev:Råkade trycka på fel knapp efter en tupplur så hela inkorgen raderades.
Jag har också råkat göra samma misstag en gång...
Kanske att man skulle flytta lite på knapparna, så att inte "Ta bort markerade" och "Ta bort alla" ligger precis bredvid varandra...
Senast redigerad av Ensamflickan 2011-05-04 21:21:30, redigerad totalt 1 gång.
- Ensamflickan
- Inaktiv
- Anslöt: 2007-03-16
PM ligger i databasen och självfallet kommer jag och JOR åt all information som ligger i den. Vi läser dock inte andras PM och rådata är så pass komplext strukturerad att man inte får ut speciellt mkt genom att titta i tabellerna. Det finns alltså inget enkelt gränssnitt via forumet som admins/mods kan använda för att tjuvläsa PM.
Inger: raderade du inkorgen strax före du skrev ditt inlägg? Den enklaste lösningen är om jag exporterar inkorgen till en textfil, skulle det vara ok? Det får dock bli nästa vecka isf eftersom jag är i Berlin just nu.
Inger: raderade du inkorgen strax före du skrev ditt inlägg? Den enklaste lösningen är om jag exporterar inkorgen till en textfil, skulle det vara ok? Det får dock bli nästa vecka isf eftersom jag är i Berlin just nu.
Senast redigerad av Liebert 2011-05-04 21:21:30, redigerad totalt 1 gång.
JOR lyckades rädda dem. Tack för det!!
Håller med Micke om att knappen Ta bort alla borde bort.
Det räcker att kunna markera alla, för att sen radera dem. Två tryckningar, två sekunder. Behövs inte en extra knapp för att det ska ta en sekund när den kan kan orsaka sån katastrof om man råkar trycka fel.
Håller med Micke om att knappen Ta bort alla borde bort.
Det räcker att kunna markera alla, för att sen radera dem. Två tryckningar, två sekunder. Behövs inte en extra knapp för att det ska ta en sekund när den kan kan orsaka sån katastrof om man råkar trycka fel.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 21:21:30, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:JOR lyckades rädda de viktigaste. Tack för det!!
Grattis!
Så undrar jag hur det gick igår, men orkar inte ringa. Du kan väl skriva två rader i pm när du ids?
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 21:21:30, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter