Sista anmälningsdag för middagsträffen 8 sept
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Sista anmälningsdag för middagsträffen 8 sept
Sista anmälningdag blir söndag Kl 20.00 eftersom jag behöver förvarna om att vi blir fler än vi brukar och uppdatera bokningen till på tisdag
Just nu är vi 21 st anmälda, av dessa är det 5 st som är tveksamma.
Just nu är vi 21 st anmälda, av dessa är det 5 st som är tveksamma.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 21:20:39, redigerad totalt 1 gång.
Vad kul!!!!!
Det vore kul med en lista på alla som kommer, det tycker åtminstone jag som är sjukligt nyfiken av mig.
Det vore kul med en lista på alla som kommer, det tycker åtminstone jag som är sjukligt nyfiken av mig.
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:20:39, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
MissNervvrak skrev:Vad kul!!!!!
Nä, förstör inte överraskningen nu.
Jag tycker det är rena julafton att upptäcka och lära känna alla som kommer på träffarna.
Och på denna träffen lär ju inte forum-grinchen dyka upp med sin kamera heller.
Senast redigerad av Danne 2011-05-04 21:20:39, redigerad totalt 1 gång.
Mäh! Ska jag behöva hålla mig på sträckbänken äääända till tisdag... Ja, ja.
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:20:39, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Sam skrev:regnif skrev:Bara det inte innebär konfiskeringar utav folks mobiler vid inträdet, så (kanske folk vågar komma)
Jag litar på folks omdöme vid denna träff
Ja, det är ingen fara.
Det är ju inte närvaron av kameror som folk (jag) retat upp mig på, utan det "resonemang" som förts i efterhand.
Men jag tror inte det är fler som begår det misstaget nu iaf, jag tror nog dom flesta här på forumet vill behålla sina vänner som just vänner.
För det är just det saken handlar om, att ge ett förtroende till en vän, och kunna räkna med att det inte bryts.
Jag behandlar inte mina vänner som någon dörrvakt eller polis iallafall, så det ska ingen behöva känna sig orolig för.
Vi alla möts som vänner på tisdag, det ser jag fram emot.
Senast redigerad av Danne 2011-05-04 21:20:39, redigerad totalt 1 gång.
OBS VIKTIGT!!!
Under dag fick jag ytterligare 6 st anmälningar vilket gjorde att jag fick prata med ägaren till Vasa´s . Totalt är det 36 st som visat intresse.
Svaret på detta samtal, är att det som gäller för kvällen är att det finns 30 st bokade MAT PLATSER till kl 19.15. och att det är mat tvång som gäller, vilket innebär att alla måste beställa mat som väljer att kommer. Det räcker inte att bara beställa något att dricka.
Därför ger jag alla chansen att hoppa av (avboka) om ni känner att mat tvånget är ett hinder, jag behöver er svar snarast.
Mat tvånget kommer att gälla på alla framtida besök på Vasa`s, när vi sitter i restaurang delen, gäller även vid besöken efter diskssionsgruppen
Under dag fick jag ytterligare 6 st anmälningar vilket gjorde att jag fick prata med ägaren till Vasa´s . Totalt är det 36 st som visat intresse.
Svaret på detta samtal, är att det som gäller för kvällen är att det finns 30 st bokade MAT PLATSER till kl 19.15. och att det är mat tvång som gäller, vilket innebär att alla måste beställa mat som väljer att kommer. Det räcker inte att bara beställa något att dricka.
Därför ger jag alla chansen att hoppa av (avboka) om ni känner att mat tvånget är ett hinder, jag behöver er svar snarast.
Mat tvånget kommer att gälla på alla framtida besök på Vasa`s, när vi sitter i restaurang delen, gäller även vid besöken efter diskssionsgruppen