Föreläsning i Ludvika om ADHD, OCD, Asperger och Tourette
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Föreläsning i Ludvika om ADHD, OCD, Asperger och Tourette
Hej!
ABF i Ludvika har något de kallar för idéstugor.
Onsdagen den 16 september klockan 18.00 är det en föreläsning om ADHD, OCD, Aspergers och Tourettes syndrom.
Föreläsare är Leif Eriksson (vd för Tallmogården) och Birgitta Eriksson (förbundssekreterare på Attention).
Det stod i ABF:s kursprogram för hösten, som delas ut i Smedjebacken och Ludvika.
Jag och maken ska gå. Är det någon forumist från Dalarna som kan tänka sig att haka på? Det står ingenting om att det kostar något, varken i ABF:s blad eller på hemsidan.
Finns det flera från forumet som vill gå, skulle vi kanske ta en fika på Café Engel före eller efter. Café Engel har öppet till 22.00 på onsdagar, så det skulle passa perfekt. Hemsidan finns här:
http://www.cafeengel.se/Hem.html
ABF Ludvika ligger på gåtatan. Ingången är mellan skoaffären efter Intersport och Swedbank.
Information och anmälan: 0240-18060
Information (dock mindre än vad som stod i bladet): www.vasterbergslagen.abf.se
Om fler ska gå, kunde väl en anmäla alla och sen går vi tillsammans?
Hälsningar
Lilla Gumman
Admin
Ändrade rubriken.
ABF i Ludvika har något de kallar för idéstugor.
Onsdagen den 16 september klockan 18.00 är det en föreläsning om ADHD, OCD, Aspergers och Tourettes syndrom.
Föreläsare är Leif Eriksson (vd för Tallmogården) och Birgitta Eriksson (förbundssekreterare på Attention).
Det stod i ABF:s kursprogram för hösten, som delas ut i Smedjebacken och Ludvika.
Jag och maken ska gå. Är det någon forumist från Dalarna som kan tänka sig att haka på? Det står ingenting om att det kostar något, varken i ABF:s blad eller på hemsidan.
Finns det flera från forumet som vill gå, skulle vi kanske ta en fika på Café Engel före eller efter. Café Engel har öppet till 22.00 på onsdagar, så det skulle passa perfekt. Hemsidan finns här:
http://www.cafeengel.se/Hem.html
ABF Ludvika ligger på gåtatan. Ingången är mellan skoaffären efter Intersport och Swedbank.
Information och anmälan: 0240-18060
Information (dock mindre än vad som stod i bladet): www.vasterbergslagen.abf.se
Om fler ska gå, kunde väl en anmäla alla och sen går vi tillsammans?
Hälsningar
Lilla Gumman
Admin
Ändrade rubriken.
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 21:18:36, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Hej!
Jag ser att många läst men ingen har svarat. Är det ingen som har anmält intresse i tråden efter helgen, bokar jag plats för mig och maken i början på veckan och så får ni andra göra som ni känner och ev. boka själva.
Hälsningar
Lilla Gumman
Jag ser att många läst men ingen har svarat. Är det ingen som har anmält intresse i tråden efter helgen, bokar jag plats för mig och maken i början på veckan och så får ni andra göra som ni känner och ev. boka själva.
Hälsningar
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 21:18:36, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
Om jag bott i Dalarna så hade jag gärna följt med. Att många läst men inget svarat beror troligtvis på att många tyckte att det lät intressant men helt enkelt inte bor i närheten. Det stod ju inte i rubriken vilken ort det gällde...
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:18:36, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Finns liksom inget att säga om det, om man inte bor där eller bor där men absolut inte vill gå på ABFs grejer eller nåt annat som anknyter...
Den enda anknytningen jag har till Ludvika är att jag är född där.
Den enda anknytningen jag har till Ludvika är att jag är född där.
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 21:18:36, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Hej!
Hmm ... ok. Jag har fattat poängen. Nästa gång ska jag skriva ort redan i rubriken. Alltid lär man sig något.
Hälsningar
Lilla Gumman
Hmm ... ok. Jag har fattat poängen. Nästa gång ska jag skriva ort redan i rubriken. Alltid lär man sig något.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman