tangenter sakta
10 inlägg
• Sida 1 av 1
tangenter sakta
problem tangenter sakta varje bokstav minst 2 sekunder hjälp?
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 21:12:09, redigerad totalt 1 gång.
nitro2k01 skrev:Kontrollpanelen>Hjälpmedel och slå av allting. Du kan ha satt på funktionen av misstag genom att hålla ner högerskift i åtta sekunder.
just det tröga tangenter
Det fanstyget som kommer upp medan man funderar. Vad ska det vara bra för egentligen?
Senast redigerad av carl 2011-05-04 21:12:09, redigerad totalt 1 gång.
Jag har inte satt på något medvetet, kanske tryckt fel tangent. Sitter nu på en annan dator. Problemet nu är att datorn inte går att använda alls, förut kunde jag läsa inlägg mm, men inte skriva utan att tangenterna tog två sekunder före bokstaven kom, nu går datorn inte att stänga av, det är bara en svart skärm... försökte installera AVG antivirus men det tyckte han tydligen inte om, så jag kan inte ens gå in och skifta på hjälpmedel... Har inte heller nån OS-skiva, så vet inte vad jag skall göra. Datorn funkade, sedan blev den seg att starta upp, stängde av sig själv pang bom utan att logga ut först och nu kan man inte stänga av cden alls...
MsTibbs skrev:Jag har inte satt på något medvetet, kanske tryckt fel tangent. Sitter nu på en annan dator. Problemet nu är att datorn inte går att använda alls, förut kunde jag läsa inlägg mm, men inte skriva utan att tangenterna tog två sekunder före bokstaven kom, nu går datorn inte att stänga av, det är bara en svart skärm... försökte installera AVG antivirus men det tyckte han tydligen inte om, så jag kan inte ens gå in och skifta på hjälpmedel... Har inte heller nån OS-skiva, så vet inte vad jag skall göra. Datorn funkade, sedan blev den seg att starta upp, stängde av sig själv pang bom utan att logga ut först och nu kan man inte stänga av cden alls...
Det finns alltid en strömbrytare, ibland måste man hålla inne den ett tag. Det ska nog fungera.
Senast redigerad av carl 2011-05-04 21:12:09, redigerad totalt 1 gång.
carl skrev:MsTibbs skrev:Jag har inte satt på något medvetet, kanske tryckt fel tangent. Sitter nu på en annan dator. Problemet nu är att datorn inte går att använda alls, förut kunde jag läsa inlägg mm, men inte skriva utan att tangenterna tog två sekunder före bokstaven kom, nu går datorn inte att stänga av, det är bara en svart skärm... försökte installera AVG antivirus men det tyckte han tydligen inte om, så jag kan inte ens gå in och skifta på hjälpmedel... Har inte heller nån OS-skiva, så vet inte vad jag skall göra. Datorn funkade, sedan blev den seg att starta upp, stängde av sig själv pang bom utan att logga ut först och nu kan man inte stänga av cden alls...
Det finns alltid en strömbrytare, ibland måste man hålla inne den ett tag. Det ska nog fungera.
Nope fungerar inte. Har dragit ur sladden så batteriet ska ta slut.