Musikinstrument?
78 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Jag tycker nog tvärtom faktiskt.
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 20:53:13, redigerad totalt 1 gång.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Bjäbbmonstret skrev:Jag tycker nog tvärtom faktiskt.
Jag uttryckte flera saker. Vilket är det du tycker tvärtom om? Allt?
Senast redigerad av snyggsmartosexig 2011-05-04 20:53:13, redigerad totalt 1 gång.
- snyggsmartosexig
- Anslöt: 2007-09-28
PA = Public Announcement (tror jag). En ljudanläggning av lite större mått alltså.
regnif, du behäver inte känna dig diskriminerad bara för att någon nämnde sina högtalare mm, det tror jag inte behövs. Det är inte frågan om något uppträdande alltså. Så ljudanläggning känns lite overkill i sammanhanget.
Notera att förslaget var att jamma lite ihop i all anspråkslöshet, företrädesvis med akustiska instrument. Om vi hinner och orkar ovanpå att äta och träffas och snacka, det kanske inte alls blir något bra tillfälle för det.
regnif, du behäver inte känna dig diskriminerad bara för att någon nämnde sina högtalare mm, det tror jag inte behövs. Det är inte frågan om något uppträdande alltså. Så ljudanläggning känns lite overkill i sammanhanget.
Notera att förslaget var att jamma lite ihop i all anspråkslöshet, företrädesvis med akustiska instrument. Om vi hinner och orkar ovanpå att äta och träffas och snacka, det kanske inte alls blir något bra tillfälle för det.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 20:53:13, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:PA = Public Announcement (tror jag). En ljudanläggning av lite större mått alltså.
Överdöd=överkurs alltså?
Jaha. Nej, jag förstod det om uppträdandet.
Hm, nähä. Då tar jag inte med nåt. För jag vill inte känna att jag tar med något så blir det inget. Vore ju skönt att veta i förväg.
Senast redigerad av regnif 2011-05-04 20:53:13, redigerad totalt 1 gång.