Tält
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Tält
<div id="rules">Den här tråden kommer ursprungligen från avdelningen "AspergerForums sommarträff" som 2009-09-28 slogs samman med avdelningen "Träffar".</div>
Jag har ännu inte fixat något tält, endast plats för att sätta upp ett sådant är ordnad, via våra förträffliga organisatörer.
Det är händelsevis ingen forumit som kan tänka sig antingen att släpa med ett tält att låna ut, eller som vill låta mig titta hemom och låna ett?
/ J
Jag har ännu inte fixat något tält, endast plats för att sätta upp ett sådant är ordnad, via våra förträffliga organisatörer.
Det är händelsevis ingen forumit som kan tänka sig antingen att släpa med ett tält att låna ut, eller som vill låta mig titta hemom och låna ett?
/ J
Senast redigerad av jonsch 2011-05-04 20:58:26, redigerad totalt 1 gång.
Är det bara tältet du saknar? Har du liggunderlag och sovsäck och sånt?
Jag har ett tält som jag inte behöver sova i, det kan jag ta med. Men jag har tappat bort instruktionerna för att spänna upp det.
Jag har ett tält som jag inte behöver sova i, det kan jag ta med. Men jag har tappat bort instruktionerna för att spänna upp det.
Senast redigerad av marroba 2011-05-04 20:58:26, redigerad totalt 1 gång.
(Om det inte går att ordna ett tält via lån härifrån forumet, så kan du kanske få tag i ett tält till rabatterat pris. Ungefär nu brukar butikerna rensa sina lager. Eftersom ytterst få vandrar och tältar under hösten, behöver de plats för vinterutrustningen. Bara jag hade vetat det här, så hade du kunnat få mitt gamla tält. Men jag gav det till mina kusinbarn i våras som trädgårdssovnings- och allmänt lektält.)
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-04 20:58:26, redigerad totalt 1 gång.
Allt för campingen på rusta http://www.rusta.se/campingset_p75151048.html 99:- Ganska överkomligt! Troligtvis duger det för att bara sova en natt i alla fall.
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 20:58:26, redigerad totalt 1 gång.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Fighterbabe skrev:Allt för campingen på rusta http://www.rusta.se/campingset_p75151048.html 99:- Ganska överkomligt! Troligtvis duger det för att bara sova en natt i alla fall.
Frågan är om det klarar ett riktigt ösregn. Står inget om vattenpelare.
Senast redigerad av serpentin 2011-05-04 20:58:26, redigerad totalt 1 gång.