Zombier i nyheterna!
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Zombier i nyheterna!
Hittade en väldigt sjuk nyhet om zombier i SvD här!
Omröstningen här ställer samma fråga som i SvD, kul att jämföra om AS-folk har samma fördelning som NT (eller åtminstone SvD-läsare)!
Omröstningen här ställer samma fråga som i SvD, kul att jämföra om AS-folk har samma fördelning som NT (eller åtminstone SvD-läsare)!
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 21:01:04, redigerad totalt 1 gång.
Jag förstår det, men nu ville jag jämföra forumet med SvD, vill du ha ett sådant alternativ får du fråga det i en annan tråd!
Dessutom är inte det svaret ett möjligt alternativ till frågan: Är du rädd för zombier?, eller hur!
Dessutom är inte det svaret ett möjligt alternativ till frågan: Är du rädd för zombier?, eller hur!
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 21:01:09, redigerad totalt 1 gång.
Alternativ som hade fungerat, om det nu inte skulle vara likadant som i SvD:s omröstning:
"Nej, de finns men är alls inte farliga"
"Nej, de finns och åtminstone en av dem är en riktig pärla"
Nåja, det var litet märkligt att ta del av omröstningsresultatet så här långt på SvD:s webbplats. En tredjedel av drygt tusen röstande sade sig vara livrädda. Men det säger kanske endast att ganska många tycker det är kul att rösta litet udda.
"Nej, de finns men är alls inte farliga"
"Nej, de finns och åtminstone en av dem är en riktig pärla"
Nåja, det var litet märkligt att ta del av omröstningsresultatet så här långt på SvD:s webbplats. En tredjedel av drygt tusen röstande sade sig vara livrädda. Men det säger kanske endast att ganska många tycker det är kul att rösta litet udda.
Senast redigerad av TK 2011-05-04 21:01:09, redigerad totalt 1 gång.
Jag stör mig jättemycket på såna här undersökningar. Jag har lärt mig ignorera dem.
Om det hade varit aftonbladet så hade de gjort en artikelserie av undersökningen sen och försökt driva igenom frågan om zombie immunisering eftersom deras undersökningar visat att majoriteten av befolkningen stödjer det.
Jag tycker inte att total brist på logik är roligt...
Om det hade varit aftonbladet så hade de gjort en artikelserie av undersökningen sen och försökt driva igenom frågan om zombie immunisering eftersom deras undersökningar visat att majoriteten av befolkningen stödjer det.
Senast redigerad av carl 2011-05-04 21:01:09, redigerad totalt 1 gång.
carl skrev:Jag stör mig jättemycket på såna här undersökningar. Jag har lärt mig ignorera dem.
Var det Aftonbladet du sa?
De har artikeln här, men de har glömt(?) att lägga in en undersökning...
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 21:01:09, redigerad totalt 1 gång.
Någon här som har läst "Zombie survival guide"? Jag har bläddrat lite i den, visste ni att om man ska överleva långsiktigt så bör man starta en farm mitt ute i ingenstans. Isolera dig och använd inte en radio för att undvika att laglösa plundrar dig.
Aftonbladet skrev på svengelska. Varför säga "zombies" när ordet "zombier" fungerar precis lika bra?
Aftonbladet skrev på svengelska. Varför säga "zombies" när ordet "zombier" fungerar precis lika bra?
Senast redigerad av Saninaé 2011-05-04 21:01:09, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs skrev:Aftonbladet är inte på topp när det gäller literär förmåga. Samma som de bevakade ett hundrameterslopp "minut för minut"...
En minutiös bevakning med andra ord.
(Dåligt skämt, jag vet. Men jag är ju minutiös med sånt! Kanske skulle passa på Aftonbladdret. Fast då endast "minut för minut", tills jag blir utslängd - av lättförståeliga skäl. )
Senast redigerad av TK 2011-05-04 21:01:09, redigerad totalt 1 gång.