Kortfilm om AS-tjej strax "Jag är Ziggy"
104 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Jag vet inte om det är inne att snacka om att må bättre? Då har det nog varit det hela tiden? Förstår inte riktigt. Förut har det varit gå ned i vikt, nuförtiden är det...samma sak. Och lite till grejer. Har väl alltid varit inne? Kanske det var det hon gjorde? Vi vet inte. Alltså att hon blev nöjd med det hon hade. Framgick ju inte allt liksom. Men hon kanske blev av med viss ångest som gjorde att hon skrek till och så..man vet ju inte vad som har hänt.
Om du nu inte var ironisk angående att buddism är bra och det.
Men det var väl mer det jag menade. Att något där kan ha hänt. Jag tror inte jag menade att hon har "botat sin AS". Det vore väl värdelöst.
Om du nu inte var ironisk angående att buddism är bra och det.
Men det var väl mer det jag menade. Att något där kan ha hänt. Jag tror inte jag menade att hon har "botat sin AS". Det vore väl värdelöst.
Senast redigerad av regnif 2011-05-04 20:43:55, redigerad totalt 1 gång.
Då har jag också sett filmen. Handlade ju avgjort om Ziggy, inte AS, tyckte jag. Hon verkade också rätt mycket _normalare_ än jag iallafall - frimodigare, bättre i stånd att tillgodose sina behov och utnyttja sina talanger.
Sedan kan man ju alltid diskutera det kloka i att presentera den-och-den av oss för folk som bara vet felaktigheter och generaliseringar om AS. Men det är ju synd om det ska gå ut över personporträtt och liknande.
Sedan kan man ju alltid diskutera det kloka i att presentera den-och-den av oss för folk som bara vet felaktigheter och generaliseringar om AS. Men det är ju synd om det ska gå ut över personporträtt och liknande.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 20:43:55, redigerad totalt 1 gång.
Zombie skrev:Då har jag också sett filmen. Handlade ju avgjort om Ziggy, inte AS, tyckte jag. Hon verkade också rätt mycket _normalare_ än jag iallafall - frimodigare, bättre i stånd att tillgodose sina behov och utnyttja sina talanger.
Zombie, vi får sikta på att bli lite mer Ziggy Jag tycker hon är charmerande i all sin prinsess-sago-sång-utstyrsel?
Senast redigerad av AAA 2011-05-04 20:43:55, redigerad totalt 1 gång.
regnif skrev:Om du nu inte var ironisk angående att buddism är bra och det.
Näe, jag tror inte jag kan vara ironisk riktigt, så det menade jag verkligen inte. Hon verkade funka rätt bra nu relativt tidigare, nåt måste blivit till det bättre för henne.
Läste om en lycko-coach nyss i en tidning och där skulle man fokusera på vad man ville ha för då frigjordes endorfiner så personen mår bättre. Han frågade va hon ville, och då sade hon att hon önskade vårdyrke och familj.
Senast redigerad av AAA 2011-05-04 20:43:55, redigerad totalt 1 gång.