vill bli vill bli vill bli pappa
8 inlägg
• Sida 1 av 1
vill bli vill bli vill bli pappa
jag vill ha minst en fyra fem ungar som springer omkring på golvet och river ner sakerna för grannarna och tjoar och tjimmar och har sej. min tjej vill också bli mamma.
nu är det så att jag är fd drogberoende (fd och fd, jag har fortfarande abstinens) och sen så har jag aschbpergars syndrom. har hört att om jag får barn så kan staten komma å nalla dom från mej????
är de verkligen som så???
nu är det så att jag är fd drogberoende (fd och fd, jag har fortfarande abstinens) och sen så har jag aschbpergars syndrom. har hört att om jag får barn så kan staten komma å nalla dom från mej????
är de verkligen som så???
Senast redigerad av ChickWithDick 2011-05-04 20:50:54, redigerad totalt 1 gång.
- ChickWithDick
- Ny medlem
- Anslöt: 2009-08-07
scooooore
men seriöst, tror nog jag har mer än hum om hur man gör barn...
men seriöst, tror nog jag har mer än hum om hur man gör barn...
Senast redigerad av ChickWithDick 2011-05-04 20:50:54, redigerad totalt 1 gång.
- ChickWithDick
- Ny medlem
- Anslöt: 2009-08-07
Bosätt dig i en "bra" kommun. Kolla t.ex. in socialstyrelsens LVU statistik. Tyvärr så presenteras denna inte som LVUade barn per 10.000 barn (eller nåt sånt) utan som totaler, så det är lite knepigt att jämföra. Någon borde göra en lista med LVUade barn per 10.000 barn för alla Sveriges kommuner, och ordna dem i stigande ordning så att folk vet var de helst ska bosätta sig om de har NPF.
Någon som har lättillgänglig statistik på antal barn i alla Sveriges kommuner 2008?
Någon som har lättillgänglig statistik på antal barn i alla Sveriges kommuner 2008?
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 20:50:54, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:Psst, det är nog bara "Hannah" eller något annat av våra rara hustroll som är tillbaka och trollar lite igen.
Jag tänkte direkt på "Hannah" när jag såg inläggen.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Återgå till Barn och föräldraskap