Samåkning
26 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Nej ja hatar dansband och schlager. Musiken på radio kan va okey ibland typ rix fm och sådan musik. Men annars gillar jag pop/rock, gärna rockballader. Hårdrock funkar också. Gillar ny musik. Viss techno fungerar bra om de sjunger i låtarna.
Jazz, blues och andra udda stilar är inte nåt för mig.
Jazz, blues och andra udda stilar är inte nåt för mig.
Senast redigerad av Hemlig 2011-05-04 20:39:47, redigerad totalt 1 gång.
Min radio brukar ha kass mottagning, men stereon tar SD-minneskort (sådana som man brukar ha i kameran), mp3cdskivor, vanliga cdskivor och eventuellt usbminnen, fast den funktionen har jag inte testat.
Du kan få lov att stå för det mesta av musiken
Även om jag tycker att det mesta i pop- och rockväg är trevligt så har jag inga lättlyssnade band på min dator, eftersom jag lyssnar så intensivt på musiken jag har att jag tröttnar på det som inte tar ett tag att vänja sig vid.
Men jag kan nog lyckas komponera ihop lite pop och rock, fast den lär inte vara helt nutida.
Lite Blondie, Patti Smith, Siouxsie & the Banshees...
Du kan få lov att stå för det mesta av musiken
Även om jag tycker att det mesta i pop- och rockväg är trevligt så har jag inga lättlyssnade band på min dator, eftersom jag lyssnar så intensivt på musiken jag har att jag tröttnar på det som inte tar ett tag att vänja sig vid.
Men jag kan nog lyckas komponera ihop lite pop och rock, fast den lär inte vara helt nutida.
Lite Blondie, Patti Smith, Siouxsie & the Banshees...
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30