Boende sökes
17 inlägg
• Sida 1 av 1
Boende sökes
<div id="rules">Den här tråden kommer ursprungligen från avdelningen "AspergerForums sommarträff" som 2009-09-28 slogs samman med avdelningen "Träffar".</div>
Är det någon som fortfarande har plats i någon stuga, eller tält, eller soffa?
Kvittar hur många djur det finns, eller vilket kön det är på övriga inneboende. Jag har bil och måste inte bo nära. Är alkoholfri, så jag kan agera fylletaxi.
Antingen både lördag natt och söndag, eller bara lördagen.
Är det någon som fortfarande har plats i någon stuga, eller tält, eller soffa?
Kvittar hur många djur det finns, eller vilket kön det är på övriga inneboende. Jag har bil och måste inte bo nära. Är alkoholfri, så jag kan agera fylletaxi.
Antingen både lördag natt och söndag, eller bara lördagen.
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 20:44:24, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30
Boende finnes!
Jag har en stuga, finns en ledig säng. Men det är bara natten 29-30. Först till kvarn. Mycket kostnadsineffektivt (för mig) att lämna den sängen tom f.ö.
Senast redigerad av imperativ 2011-05-04 20:44:24, redigerad totalt 1 gång.
Jag kan sova i bilen den andra natten ifall jag stannar.
Vad kostar platsen?
Vad kostar platsen?
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 20:44:24, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
Har du sovsäck och liggunderlag att ta med dig finns plats hos mig natten 28-29. Den natten är redan både soffa och extrasängmadrassen intecknade här.
Natten 29-30 är för övrigt bara en övernattare inbokad, så då finns ännu mer ståndsmässig övernattning att erbjuda här. Den kostar ingenting, mer än den för oss alla omåttligt praktiska aspekten att det blir också en bilburen som sover här, så att vi kommer hit för natten och tillbaks till Flottsbro till söndagsfrukosten smidigt...
Det har iofs också Mats lovat att kunna bistå med, så det är ingen katastrof. Men kanske även Bror Duktig kan vara aspirant på imperativs andra lediga bädd?
Jag kan sockra budet lite också med att avstå sängen första natten, så får jag ordna en fjärde tillräckligt mjuk sovyta åt mig själv i stället. Sovsäck och liggunderlag borde man ju faktiskt äga till egna resäventyr, så om jag investerar i sådana attiraljer...
Natten 29-30 är för övrigt bara en övernattare inbokad, så då finns ännu mer ståndsmässig övernattning att erbjuda här. Den kostar ingenting, mer än den för oss alla omåttligt praktiska aspekten att det blir också en bilburen som sover här, så att vi kommer hit för natten och tillbaks till Flottsbro till söndagsfrukosten smidigt...
Det har iofs också Mats lovat att kunna bistå med, så det är ingen katastrof. Men kanske även Bror Duktig kan vara aspirant på imperativs andra lediga bädd?
Jag kan sockra budet lite också med att avstå sängen första natten, så får jag ordna en fjärde tillräckligt mjuk sovyta åt mig själv i stället. Sovsäck och liggunderlag borde man ju faktiskt äga till egna resäventyr, så om jag investerar i sådana attiraljer...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:44:24, redigerad totalt 1 gång.
Jag har inget emot att sova på liggunderlag, så det låter ju som ett bra alternativ. Det slår bilövernattning iaf.
Får ta och åka till mina föräldrar och rota i källaren. De har minst två liggunderlag, och minst sex sovsäckar, så jag kan välja och vraka.
Även om jag kommer att sanera min bil med två timmars dammsugning så borde allergiska personer dock veta om att bilen brukar husera en stor vit hund i baksätet (alltså inte bagaget), plus att jag har katt lös i bilen då och då också. (Bilden demonstrerar, förutom djuren, även standard-hårigheten i mitt baksäte).
Skicka gärna pm med din adress så jag hittar :D
Får ta och åka till mina föräldrar och rota i källaren. De har minst två liggunderlag, och minst sex sovsäckar, så jag kan välja och vraka.
Även om jag kommer att sanera min bil med två timmars dammsugning så borde allergiska personer dock veta om att bilen brukar husera en stor vit hund i baksätet (alltså inte bagaget), plus att jag har katt lös i bilen då och då också. (Bilden demonstrerar, förutom djuren, även standard-hårigheten i mitt baksäte).
Skicka gärna pm med din adress så jag hittar :D
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 20:44:25, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
Pemer skrev:serpentin skrev:Mördarsnigel, en sådan underbar teckning katten har!
Kan bara instämma! Wow!
Det måste ju vara någon slags raskatt. Ocicat är mer prickig, oriental har väl större öron..? Vad kan det vara?
Hunden är fin den också, kanske bäst att tillägga. Vackert med vit hund. Ser så mysig ut också.
Ursäkta
Senast redigerad av serpentin 2011-05-04 20:44:25, redigerad totalt 1 gång.
Jag tror det är en Bengal. De har dessutom otroligt vackert skimmer i pälsen men är inte de tamaste katterna som finns....
Vita Herdehundar är oxå otroligt vackra!
Vita Herdehundar är oxå otroligt vackra!
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 20:44:26, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
mondo beyondo skrev:Jag tror det är en Bengal. De har dessutom otroligt vackert skimmer i pälsen men är inte de tamaste katterna som finns....
Lika tam som en tamkatt läser jag på flera olika webbsidor. Söker man på Google får man massor med fina träffar, om nu någon mer än jag skulle vara helt såld...
Senast redigerad av serpentin 2011-05-04 20:44:26, redigerad totalt 1 gång.
Min katt har avhandlats tidigare i en husdjurstråd. Det stämmer att det är en bengal, med marble-teckning.
Jag skulle säga att han är tamare än många bondkatter jag har träffat, eftersom han många stunder går att bära obegränsat länge, och är hund-likt social, dvs vill gärna vara med och promenera i flera timmar. Jag tror inte att det gäller för alla bengaler, men min pratar även mycket.
Jag skulle säga att han är tamare än många bondkatter jag har träffat, eftersom han många stunder går att bära obegränsat länge, och är hund-likt social, dvs vill gärna vara med och promenera i flera timmar. Jag tror inte att det gäller för alla bengaler, men min pratar även mycket.
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 20:44:26, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
Jag har redan paxat plats hos pemer, men tack ändå :)
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 20:44:31, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel