Tisdagsträffar sommartid #6 2009 - Vasa's 28/7
30 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Tack själv för en trevlig kväll, kul att träffa dig Danne . Glöm nu inte att anmäla dig till den stora forumträffen så att jag får någon att slänga käft med.
Vill också säga att det var kul att träffa HGJ.
Givetvis gillade jag att träffa all er andra också som jag redan känner, lite mer och lite mindre.
Ett STORT TACK till Pemer som stod som värd för denna kväll.
Vill också säga att det var kul att träffa HGJ.
Givetvis gillade jag att träffa all er andra också som jag redan känner, lite mer och lite mindre.
Ett STORT TACK till Pemer som stod som värd för denna kväll.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 20:40:52, redigerad totalt 1 gång.
05:58, hemma igen, det blev ett kul äventyr på slutet som löstes genom att åka hem till en trevlig forumist
Men det löste sig och alla som missat långväga tåg fick vara inne i värmen under natten tills lämpligt tåg gick och inlåsta bilar kunde hämtas ut igen
Danne, välkommen till forumet och hoppas på o få prata med dig vid lämpligt tillfälle.
Men det löste sig och alla som missat långväga tåg fick vara inne i värmen under natten tills lämpligt tåg gick och inlåsta bilar kunde hämtas ut igen
Danne, välkommen till forumet och hoppas på o få prata med dig vid lämpligt tillfälle.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 20:40:52, redigerad totalt 1 gång.
Danne skrev:Hej allihopa
Det var riktigt trevligt att träffa alla ikväll, och det gav mersmak.
Så tyvärr får ni räkna med att stå ut med mig fler gånger.
Nu är jag reggad här på forumet också, och se vilket häftigt nick jag fann ledigt.
Så tack än en gång för ikväll, så syns och hörs vi snart igen.
M.v.h. Danne
Tack detsamma! Schysst nick!
Vi ses!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:40:52, redigerad totalt 1 gång.
Sam skrev:Hur länge jobbar du hinner du komma om du kommer lite senare? Vi brukar ju häcka där ett bra tag.
Jobbade till kl 21 och sedan började jag kl 8 igen så jag hade ingen chans att träffa er.
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 20:40:52, redigerad totalt 1 gång.
nano skrev:05:58, hemma igen, det blev ett kul äventyr på slutet som löstes genom att åka hem till en trevlig forumist
Oj, jag missade mycket? Det blev stort party i Skogås, då?
"My home town"
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:40:52, redigerad totalt 1 gång.
Det blev trevlig pratstund mestadels.
Kul o se hur forumisten i fråga bor
Och det var ju juste att han lät oss komma
Jag och en till letade oss fram till rätt dörr och utanför så snavade vi varsin gång på en vägbula som inte var märkt med vita streck.
Det var så roligt, den syns på håll men inte när man är nära den när det är skumt ljus ute.
Hade jag inte haft så trångt hemma att man inte kan låta någon sova över så hade jag bjudit in till mig istället för det hade varit närmare.
Finns ingen stans att lägga en extra madrass, å andra sidan har jag ingen extra madrass.
Skulle man sova över hemma hos mig skulle man endera ligga väldigt obekvämt eller sova på en stol.
Kul o se hur forumisten i fråga bor
Och det var ju juste att han lät oss komma
Jag och en till letade oss fram till rätt dörr och utanför så snavade vi varsin gång på en vägbula som inte var märkt med vita streck.
Det var så roligt, den syns på håll men inte när man är nära den när det är skumt ljus ute.
Hade jag inte haft så trångt hemma att man inte kan låta någon sova över så hade jag bjudit in till mig istället för det hade varit närmare.
Finns ingen stans att lägga en extra madrass, å andra sidan har jag ingen extra madrass.
Skulle man sova över hemma hos mig skulle man endera ligga väldigt obekvämt eller sova på en stol.