Lysande pappersark
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Lysande pappersark
Jag använder de lysande papperslapparna för att notera var det finns olästa inlägg.
Blir lite frusterad av att undergrupperna färgar huvudämnets pappersark gul, även om det inte finns några nya inlägg i huvudämnet. Och för att avmarkera så måste jag gå till undergruppen och markera alla inlägg som lästa och sen tillbaka igen och det är tidsödande. Går det inte att ordna så att bara undergruppen flaggar oläst inlägg men inte huvudgruppen så att man slipper onödiga manövrar?
Nu var jag nog kanske väldigt eller eventuellt lite diffus i min beskrivning av det jag ville veta?
Blir lite frusterad av att undergrupperna färgar huvudämnets pappersark gul, även om det inte finns några nya inlägg i huvudämnet. Och för att avmarkera så måste jag gå till undergruppen och markera alla inlägg som lästa och sen tillbaka igen och det är tidsödande. Går det inte att ordna så att bara undergruppen flaggar oläst inlägg men inte huvudgruppen så att man slipper onödiga manövrar?
Nu var jag nog kanske väldigt eller eventuellt lite diffus i min beskrivning av det jag ville veta?
Senast redigerad av Kikarn 2011-05-04 19:53:26, redigerad totalt 1 gång.
Re: Lysande pappersark
Kikarn skrev:Blir lite frusterad av att undergrupperna färgar huvudämnets pappersark gul, även om det inte finns några nya inlägg i huvudämnet. Och för att avmarkera så måste jag gå till undergruppen och markera alla inlägg som lästa och sen tillbaka igen och det är tidsödande. Går det inte att ordna så att bara undergruppen flaggar oläst inlägg men inte huvudgruppen så att man slipper onödiga manövrar?
Tror ta mig tusan jag lyckades fixa det här till slut. Ni får dubbelkolla..
Senast redigerad av Liebert 2011-05-04 19:53:31, redigerad totalt 1 gång.
Liebert skrev:Tror ta mig tusan jag lyckades fixa det här till slut. Ni får dubbelkolla..
Fantastiskt vettig funktion!
Senast redigerad av imperativ 2011-05-04 19:53:31, redigerad totalt 1 gång.
Liebert skrev:Tror ta mig tusan jag lyckades fixa det här till slut. Ni får dubbelkolla..
Med risk att låta som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!!!!
Vi är som bekant många fler än denna tråds skapare som har efterfrågat detta, och ta mig tusan, det ser ut att fungera. Stort tack och applåd!
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 19:53:31, redigerad totalt 1 gång.
Äntligen! Tackar och bockar!
Lilla Gumman
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 19:53:31, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Tror faktiskt det finns en bug kvar...
När jag tittar på sidan Nya inlägg sedan ditt senaste besök så sitter det gula lappar på de trådar där jag skrev själv sist... känns som om logiken haltar där...
[EDIT]
Fast inte på den här tråden...
[/EDIT]
När jag tittar på sidan Nya inlägg sedan ditt senaste besök så sitter det gula lappar på de trådar där jag skrev själv sist... känns som om logiken haltar där...
[EDIT]
Fast inte på den här tråden...
[/EDIT]
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 19:53:31, redigerad totalt 1 gång.
Det verkar som om de gula lapparna på egna inlägg dyker upp då man inte orkar vänta tills meddelandet Ditt meddelande har sparats har försvunnit...
Nu hände det då jag använde bakåt-knappen för att komma tillbaka till Nya inlägg sedan ditt senaste besök...
[EDIT]
Fast nu när jag testade med det här inlägget hände det inte...
Suck!
[/EDIT]
Nu hände det då jag använde bakåt-knappen för att komma tillbaka till Nya inlägg sedan ditt senaste besök...
[EDIT]
Fast nu när jag testade med det här inlägget hände det inte...
Suck!
[/EDIT]
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 19:53:31, redigerad totalt 1 gång.
När jag klickar på den lilla gula lappen, för att komma direkt till första olästa inlägg i en tråd, händer det ofta att jag hamnar vart som helst i tråden, nånstans där jag redan läst (inloggad). Ofta på första sidan, och i vissa trådar alltid vid samma inlägg, fast jag redan läst flera gånger till i den tråden... Varför blir det så?
Senast redigerad av Ensamflickan 2011-05-04 19:53:31, redigerad totalt 1 gång.
- Ensamflickan
- Inaktiv
- Anslöt: 2007-03-16
Om mina iakttagelser stämmer hamnar jag på första inlägget som var oläst när jag loggade in senast. Det inlägget kan mycket väl vara läst och i så fall är det korrekt markerat som läst i tråden.
Jag skulle önska att jag hamnar på det första inlägget som är markerat som oläst i tråden. Då borde det bli rätt.
Jag skulle önska att jag hamnar på det första inlägget som är markerat som oläst i tråden. Då borde det bli rätt.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter