Tisdagsträffar sommartid #5 2009 - bio 21/7
31 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Tisdagsträffar sommartid #5 2009 - bio 21/7
Jag har spikat resterande tisdagsträffar:
#6 Vasa's 28/7
#7 bangolf i Tanto 4/8
#8 Vasa's 11/8
#9 biljard på Biljardpalatset 18/8
25/8 drar Sams höstträffar igång igen.
Till 21/7 är jag väl mest sugen på Änglar och demoner, då...
#6 Vasa's 28/7
#7 bangolf i Tanto 4/8
#8 Vasa's 11/8
#9 biljard på Biljardpalatset 18/8
25/8 drar Sams höstträffar igång igen.
Till 21/7 är jag väl mest sugen på Änglar och demoner, då...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Nej, nej, nej, ingen chans att jag följer med på Änglar och Demoner. Såg den tidigare idag och den var dålig.
Ska försöka hänga med på så många av träffarna som möjligt, men åker till Göteborg i början på Augusti, och vidare till England i mitten.
Ska försöka hänga med på så många av träffarna som möjligt, men åker till Göteborg i början på Augusti, och vidare till England i mitten.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Jag kommer den 28:e. Definitivt. Om jag inte glömmer...
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Kundvagnsspotting kanske? Vi kan väl åka runt och dokumentera vilka kundvagnar som används i olika butiker? Jag har redan spanat in modellerna på Willys i Älvsjö och ICA i Farsta.
Det kanske förtjänar en egen tråd?
Det kanske förtjänar en egen tråd?
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Här måste vi kanske börja styra upp saker, ja... vi pratade på Vasa's i tisdags om.... någon film först, och sedan om Sommaren med Göran. Vilken var det vi talade om först, nu då? Det var inte Änglar och demoner, utan någon annan...
Ja, det var ju Brüno vi pratade om först, för tjyven. Jag är totalt på! Och jag fick just en indikation från en till.
Fler som vill se Gustaf Hammarsten spela tysk? Och Sacha Baron Cohen, förstås. Vänta nu... Baron Cohen??? Ja för helvete, han är ju kusin med Simon!
Fler som vill se Gustaf Hammarsten spela tysk? Och Sacha Baron Cohen, förstås. Vänta nu... Baron Cohen??? Ja för helvete, han är ju kusin med Simon!
Drattans... jag åker ut till landet på tisdag... =(
Senast redigerad av Tomtenissa 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
- Tomtenissa
- Anslöt: 2007-06-08
Jag tycker absolut att ni ska se Brüno! Jag såg den i lördags och den är kanonkul!
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Jag säger nog ofta "kanske"
likaså "gud" eller "herregud" kommer över mina läppar
lite titt som tätt, jag vet. Detta kanske har nu upprepats flera gånger, så även tidigare.
Jag känner mig "mobbad" nu. Ska du verkligen fortsätta härma mig, om det är det du gör. Om inte så har jag väl misstagit mig. Varför hakar man upp sig så.
Är det bara ren o skär missunnsamhet och avundsjuka. Jag förstår.
Det är hur som helst inte okej!
Jag bor inte vid datorn hela dagen, ifall jag nu skulle få en yttran och svar på detta. Däremot tittar jag in senare.
lite titt som tätt, jag vet. Detta kanske har nu upprepats flera gånger, så även tidigare.
Jag känner mig "mobbad" nu. Ska du verkligen fortsätta härma mig, om det är det du gör. Om inte så har jag väl misstagit mig. Varför hakar man upp sig så.
Jag bor inte vid datorn hela dagen, ifall jag nu skulle få en yttran och svar på detta. Däremot tittar jag in senare.
Senast redigerad av Sanness 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Sanness skrev:Jag säger nog ofta "kanske"
Menar du mig? Är du ironisk? Nu blev jag riktigt förvirrad. Har verkligen inte gjort något försök till att härma någon, järnspikars vad fel det kan bli. 'Gud'. 'Herregud', 'Herre min skapare', 'Gudars skymning' osv. är saker jag säger väldigt ofta.
Nu kanske jag missuppfattade ditt inlägg, men jag blev väldigt förvirrad. Ber hur som haver om ursäkt, inte alls menat att göra någon illa.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Charley? skrev:Sanness skrev:Jag säger nog ofta "kanske"
Menar du mig? Är du ironisk? Nu blev jag riktigt förvirrad. Har verkligen inte gjort något försök till att härma någon, järnspikars vad fel det kan bli. 'Gud'. 'Herregud', 'Herre min skapare', 'Gudars skymning' osv. är saker jag säger väldigt ofta.
Nu kanske jag missuppfattade ditt inlägg, men jag blev väldigt förvirrad. Ber hur som haver om ursäkt, inte alls menat att göra någon illa.
Dito.
Och det här inlägget är det absolut sista från mig ang. det här "ämnet"
Tack
("Insinuera mera" är inget jag uppmuntrar till)
Senast redigerad av Sanness 2011-05-04 20:27:20, redigerad totalt 1 gång.