För kännedom, ang träffgruppen/diskussionsgruppen i Sthlm
13 inlägg
• Sida 1 av 1
För kännedom, ang träffgruppen/diskussionsgruppen i Sthlm
Diskussionsgruppen/träffgruppen i Stockholm kommer att byta dag i höst, till tidagar.
För övrigt så kommer vi att träffas på Matteus skola 1 gång i månaden som vanligt och tiden kommer att vara den samma 19:00 - 20:30.
Första träffen i höst kommer att vara tisdagen den 25 augusti, kl 19:00
Tyvärr så kommer en del info som står på FA Stockholms hemsida vara felaktig liksom info i kommande nummer av deras medlemsblad/tidning.
Aktuell information om träffarna, kan man hitta på min hemsida, www.aspergersyndrom.info.dinstudio.se
För övrigt önskar jag er alla en trevlig sommar.
Gunilla
För övrigt så kommer vi att träffas på Matteus skola 1 gång i månaden som vanligt och tiden kommer att vara den samma 19:00 - 20:30.
Första träffen i höst kommer att vara tisdagen den 25 augusti, kl 19:00
Tyvärr så kommer en del info som står på FA Stockholms hemsida vara felaktig liksom info i kommande nummer av deras medlemsblad/tidning.
Aktuell information om träffarna, kan man hitta på min hemsida, www.aspergersyndrom.info.dinstudio.se
För övrigt önskar jag er alla en trevlig sommar.
Gunilla
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 20:02:07, redigerad totalt 1 gång.
Åh, passar det dig bättre också, clivia? Kanon, en till som kommer att bli ny stammis...
Bara nu inte ALLA gamla stammisar knäcks totalt - "åh neeej, TISDAGAR då det är schack-klubben/innebandyn/Mensa/whatever..."
Bara nu inte ALLA gamla stammisar knäcks totalt - "åh neeej, TISDAGAR då det är schack-klubben/innebandyn/Mensa/whatever..."
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:02:07, redigerad totalt 1 gång.
nano skrev:
Jag tycker träffarna är trevliga så jag kommer när jag kan och vill, det är lite ämnesbeoende.
Programmet för träffarna är ännu inte spikat, så det är bara att komma med förslag på ämnen.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 20:02:07, redigerad totalt 1 gång.
Tyvärr skulle jag nog inte komma på just det men det är bra med förslag
Skulle gärna diskutera elektronik men det diskuteras nog bättre i någon sidoträff med folk som gillar just elektronik
Gillade relationsdiskussionen extra mycket
Events i livet är troligen trevligt att diskutera med.
Hur lyckas göra mat regelbundet, vad för nyttigheter finns i maten och vad sjutton behöver kroppen för något?
Mina ideer i skrivande stund
Skulle gärna diskutera elektronik men det diskuteras nog bättre i någon sidoträff med folk som gillar just elektronik
Gillade relationsdiskussionen extra mycket
Events i livet är troligen trevligt att diskutera med.
Hur lyckas göra mat regelbundet, vad för nyttigheter finns i maten och vad sjutton behöver kroppen för något?
Mina ideer i skrivande stund
Senast redigerad av nano 2011-05-04 20:02:07, redigerad totalt 1 gång.