Ville bara säga hej (ny medlem)
21 inlägg
• Sida 1 av 1
Ville bara säga hej (ny medlem)
Har varit inne och kikat på forumet då och då, och bestämde mig nu för att bli medlem!
Hittade hit genom hysteriskt som jag umgås väldigt mycket med IRL. Har haft min AS diagnos i ca ett halvår nu.. För mig var det en stor lättnad att äntligen få en förklaring till varför jag är som jag är och jag hade inga problem att acceptera diagnosen.
Ser fram emot att kunna diskutera lite med andra aspies
/Sofia
Hittade hit genom hysteriskt som jag umgås väldigt mycket med IRL. Har haft min AS diagnos i ca ett halvår nu.. För mig var det en stor lättnad att äntligen få en förklaring till varför jag är som jag är och jag hade inga problem att acceptera diagnosen.
Ser fram emot att kunna diskutera lite med andra aspies
/Sofia
Senast redigerad av Countess 2011-05-04 20:27:48, redigerad totalt 1 gång.
Hej Sofia! Kul att du har tagit steget och blivit medlem nu!
Varmt välkommen!
Varmt välkommen!
Senast redigerad av hysteriskt 2011-05-04 20:27:48, redigerad totalt 1 gång.
- hysteriskt
- Anslöt: 2008-04-04
Hej grevinnan och hjärtligt välkommen hit!
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 20:27:48, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Välkommen hit och ta för dig!
Jag är den krigiske på forumet. Definitivt den mest tatuerade. Du lär märka att många här inte stämmer in på den stereotypa aspergerpersonen.
Jag är den krigiske på forumet. Definitivt den mest tatuerade. Du lär märka att många här inte stämmer in på den stereotypa aspergerpersonen.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 20:27:48, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
sommar skrev:Välkommen! Kul ju att du umgås med Hysteriskt. Jag har träffat henne en gång på en Skåneträff via forumet (men ev. har hon glömt det). Hon verkar vara en rar tjej.
Det är klart att jag minns det, sommar! Jag tyckte att du verkade himla snäll du också!
Senast redigerad av hysteriskt 2011-05-04 20:27:48, redigerad totalt 1 gång.
- hysteriskt
- Anslöt: 2008-04-04
KrigarSjäl skrev:Välkommen hit och ta för dig!
Jag undrar hur den stereotypa aspergerpersonen är enligt din mening?
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Återgå till Att leva som Aspergare