Groteskt rolig blogg (katastrofala omslag)
17 inlägg
• Sida 1 av 1
Groteskt rolig blogg (katastrofala omslag)
Jag läser i vanliga fall inte bloggar, men den här....
http://katastrofalaomslag.blogspot.com/
Här finns verkligen skivomslagen som Gud glömde. Kolla speciellt in en ung Itzhak Schenström vid pianot, världens mest motbjudande julskiva för barn, skägget från helvetet, Mia Westers palmhatt och gubben med cameltoe.
http://katastrofalaomslag.blogspot.com/
Här finns verkligen skivomslagen som Gud glömde. Kolla speciellt in en ung Itzhak Schenström vid pianot, världens mest motbjudande julskiva för barn, skägget från helvetet, Mia Westers palmhatt och gubben med cameltoe.
Senast redigerad av Kahlokatt 2011-05-04 20:14:09, redigerad totalt 1 gång.
Alltså, hjälp..... jag tror jag skrattar ihjäl mig... han har ju fingertoppskänsla att hitta omslag som man garvar åt bara av att se dem... men hans analyser av omslagen, sedan... obetalbart...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
helt sjukt beroendeframkallande, var tvungen slita mig från bloggen nästan med våld. ojojoj...
Senast redigerad av SnowballInHell 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
- SnowballInHell
- Anslöt: 2008-10-22
Jag såg bloggen för något halvsår sedan, och gick igenom alla omslag som fanns på den.
Kanske ska kolla igen de som tillkommit då
Kanske ska kolla igen de som tillkommit då
Senast redigerad av Bror Duktig 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Hmm, undrar om jag är annorlunda, jag roades inte det minsta.
Läste iofs knappt något av någon text.
Tyckte inte det var några jättehäftiga omslag eller så men däremot i stil med "ok, de ville se ut så, fine, as long as they like it "
Tyckte inte det var några jättehäftiga omslag eller så men däremot i stil med "ok, de ville se ut så, fine, as long as they like it "
Senast redigerad av nano 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
Jag var tvungen att sluta titta. Inte för att jag vrider mig i skrattparoxysmer utan för att jag, på riktigt, blir estetiskt illamående.
Tycker också att artisterna ifråga, med sina svårt tillkämpade leenden och uppenbart arrangerade poser, ser ut som förrymda vettvillingar från det inre av Texas.
Tycker också att artisterna ifråga, med sina svårt tillkämpade leenden och uppenbart arrangerade poser, ser ut som förrymda vettvillingar från det inre av Texas.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Sällan haft så roligt en tisdagsmorgon...
Han är grymt rolig och bloggen är bara helt omöjlig att slita sig från.
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Charley? skrev:Tyckte inte det var så skoj.
Inte jag heller. Det verkar som att vi småttingar måste lära oss att slappna av.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Det verkar finnas ett samband här. De som var med på sjuttiotalet och åttitalet tycker det är roligare än dem som inte var det... Det flesta omslagen på bloggen är ju från sjuttiotalet och bara några få från åttitalet vilket talar för att Herr Dryck själv är född på sextiotalet (eller tidigare).
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 20:14:10, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
nano skrev:Hmm, undrar om jag är annorlunda, jag roades inte det minsta.
Det är texten som är det roliga...
Det som är mindre roligt är att folk faktiskt hade såna där kläder och frisyrer på riktigt. En del av oss tvingades uppleva det.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 20:14:11, redigerad totalt 1 gång.