Musikträff 11 juli
22 inlägg
• Sida 1 av 1
Musikträff 11 juli
Tänkte ha en liten musikträff lördagen den 11 juli hos mig, om intresse finns.
I första hand för verkligt musikintresserade som kan och vill sjunga och/eller spela. Medtag gärna noter, texter & bärbara instrument.
Tid: från 15-tiden tills vi blir trötta.
Plats: Utanför Vagnhärad. De som kommer med tåg hämtas vid Vagnhärad stn, bilburna får vägbeskrivning vid anmälan.
Antal: Begränsat antal, c:a 5-6 pers (+ jag & Zombie) så att det inte blir för rörigt.
För långväga gäster kan ev övernattning ordnas.
I första hand för verkligt musikintresserade som kan och vill sjunga och/eller spela. Medtag gärna noter, texter & bärbara instrument.
Tid: från 15-tiden tills vi blir trötta.
Plats: Utanför Vagnhärad. De som kommer med tåg hämtas vid Vagnhärad stn, bilburna får vägbeskrivning vid anmälan.
Antal: Begränsat antal, c:a 5-6 pers (+ jag & Zombie) så att det inte blir för rörigt.
För långväga gäster kan ev övernattning ordnas.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 20:02:01, redigerad totalt 1 gång.
Oj, det låter ju jätteroligt! Ska tänka och skickar ett meddelande så får vi se om jag möjligtvis skulle kunna....
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 20:02:01, redigerad totalt 1 gång.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Det låter jättetrevligt! Problemet är bara att jag är rädd att bestämma mig i förväg, och särskilt när det inte är i Stockholm... Jag vet ju inte hur jag kommer att må då...
Senast redigerad av Ensamflickan 2011-05-04 20:02:02, redigerad totalt 1 gång.
- Ensamflickan
- Inaktiv
- Anslöt: 2007-03-16
Allsång på Debaser
Jag vill nästan aldrig gå ut, men precis just nu i detta ögonblick vill jag gå på Allsång på Debaser... Hakar nån? Ibland gör jag saker själv men nu känner jag mig hyyypersocial (håller säkert i sig flera timmar!)
Senast redigerad av AAA 2011-05-04 20:02:02, redigerad totalt 1 gång.
Hehe. Jag brister väldigt sällan ut i nån allsång. Men beror på vad det är man skall se för nåt. Gillar ej att köa själv och så. Lovar dock inte att jag brister ut i varken allsång på Skansen eller Debaser.
Senast redigerad av regnif 2011-05-04 20:02:02, redigerad totalt 1 gång.
Näe, inte jag heller. Fick väl ett drag av nostalgi över mig när jag såg sångerna Det är inte kö, rakt in och sen sång för hela slanten (detta är en hypotes eftersom jag inte varit där).
Mer info: http://www.debaser.se/kalender/2529/
Mer info: http://www.debaser.se/kalender/2529/
Senast redigerad av AAA 2011-05-04 20:02:02, redigerad totalt 1 gång.
Måste man ha spritstänkt strupe för att släppas in? Allmän messcode liksom? Eller måste man va väldigt sådär burdus? Så man inte blir utmobbad..och detsamma om man vägrar allsång? Tänkte så de inte räknar en som en tråkig/opassande typ där..
Kölöshet är bra. Bara det inte gör så sen då att man inte kan gå in för ingen annan går in heller om det är tomt utanför...
Kölöshet är bra. Bara det inte gör så sen då att man inte kan gå in för ingen annan går in heller om det är tomt utanför...
Senast redigerad av regnif 2011-05-04 20:02:02, redigerad totalt 1 gång.