Sökmotorproblem
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Sökmotorproblem
Hade Google som default-sökmotor. Var nöjd med den.
Laddade ned Windows 8.
Nu har jag plötsligt Microsofts Live search (Bing) som default (naturligtvis utan att bli tillfrågad först).
Markerar Google och klickar på Set as default (som ser ut att fungera). Ingenting händer. Provar flera gånger. Ingenting händer.
Markerar Live search och försöker klicka på ta-bort-knappen men den är inaktiverad.
Börjar bli jävligt irriterad nu.
Finns det något sätt att bli av med microsofts jävla förbannade råttpungsökmotor??
(Har gjort exakt som de rekommenderar på sin hemsida men det hjälper inte ett smack.)
Laddade ned Windows 8.
Nu har jag plötsligt Microsofts Live search (Bing) som default (naturligtvis utan att bli tillfrågad först).
Markerar Google och klickar på Set as default (som ser ut att fungera). Ingenting händer. Provar flera gånger. Ingenting händer.
Markerar Live search och försöker klicka på ta-bort-knappen men den är inaktiverad.
Börjar bli jävligt irriterad nu.
Finns det något sätt att bli av med microsofts jävla förbannade råttpungsökmotor??
(Har gjort exakt som de rekommenderar på sin hemsida men det hjälper inte ett smack.)
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 20:01:17, redigerad totalt 1 gång.
Kanske problemet försvinner om man byter och sedan byter tillbaka - vore konstigt annars tänker jag. Ifall det inte operationen är löjligt tidskrävande kanske det är värt att testa.
Senast redigerad av jonsch 2011-05-04 20:01:17, redigerad totalt 1 gång.