Manualer - matlagning och städning
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Manualer - matlagning och städning
Är du som jag som vill ha instruktionsboken för hur en aktivitet skall genomföras? Kanske kan HI's nya böcker vara någonting för oss?
Manualer från HI
Jag har inte själv sett dem, och tar gärna emot recensioner från någon som sett eller testat dem!
Manualer från HI
Jag har inte själv sett dem, och tar gärna emot recensioner från någon som sett eller testat dem!
Senast redigerad av pH 2011-05-04 19:54:52, redigerad totalt 1 gång.
Jag har också fått schema för att utföra en morgongrej, men sedan ändrades olika detaljer och då fungerar det ju inte längre.
Jobbet med ett sådant schema kan ibland överstiga jobbet med att inte ha något.
Jobbet med ett sådant schema kan ibland överstiga jobbet med att inte ha något.
Senast redigerad av Bror Duktig 2011-05-04 19:54:52, redigerad totalt 1 gång.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Inte så dum idé.
Har alltid tyckt att det saknas manualer för hur man ska göra saker (på bästa sätt). När jag var liten så trodde jag att de vuxna nån gång hade fått lära sig hur man gör alltid på ett bra sätt, men sen insåg jag att alla gör lite som dom vill utan att egentligen ha nån koll.
Hemkunskapen i skolan var rätt rätt värdelös och sågs mest som ett flumämne..
Har alltid tyckt att det saknas manualer för hur man ska göra saker (på bästa sätt). När jag var liten så trodde jag att de vuxna nån gång hade fått lära sig hur man gör alltid på ett bra sätt, men sen insåg jag att alla gör lite som dom vill utan att egentligen ha nån koll.
Hemkunskapen i skolan var rätt rätt värdelös och sågs mest som ett flumämne..