Aspig ståuppkomiker - Demitri Martin! + youtubelänkar
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Aspig ståuppkomiker - Demitri Martin! + youtubelänkar
Jag länkar här till alla delar av en högupplöst show med Dimitri Martin som berättar som sin uppväxt och tidiga vuxenliv som en riktig nerrrd, hela tiden med en röd tråd genom hela showen och säcken knyts ihop väldigt snyggt på slutet. Du kommer få se många små onödiga, men lustiga, talanger som denne man samlat på sig med åren, och även en hel del lustiga lekar med ord.
En människa som ständigt söker nya utmaningar - även om de är totalt betydelselösa och slösar absurt mycket av sin tid på onödig problemlösning. Du kanske känner igen dig, om du också är en sådan som ser problemlösning, även av jobbiga problem i ditt liv, nästan som en hobby? Som ett nöje? Jag kände i alla fall igen mig en hel del! Hoppas ni också gillar showen!
En människa som ständigt söker nya utmaningar - även om de är totalt betydelselösa och slösar absurt mycket av sin tid på onödig problemlösning. Du kanske känner igen dig, om du också är en sådan som ser problemlösning, även av jobbiga problem i ditt liv, nästan som en hobby? Som ett nöje? Jag kände i alla fall igen mig en hel del! Hoppas ni också gillar showen!
Senast redigerad av ling0n 2011-05-04 19:51:18, redigerad totalt 1 gång.