Tacos träff på Vasa´s 19 maj
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Tacos träff på Vasa´s 19 maj
Så var det dags igen för en tacos träff på Vasa´s, på tisdag 19 maj kl 19.00 är det samling på Odenplan. för att gemensamt vandra vidare mot Vasa´s.
(Givetvis kan man äta från den ordinarie menyn om man hellre vill det.)
Till Vasa's tacos-kvällar bokar vi bord, så hör av dig och anmäl ditt intresse om du vill komma!
Anmälan skickas till gunilla.hultgren@hotmail.com eller i ett pm, men det går också bra att anmäla sig direkt här i tråden
Detta blir min sista tacos träff som jag ordnar innan jag tar ett iaf tänkt sommaruppehåll. 068
Välkomna
(Givetvis kan man äta från den ordinarie menyn om man hellre vill det.)
Till Vasa's tacos-kvällar bokar vi bord, så hör av dig och anmäl ditt intresse om du vill komma!
Anmälan skickas till gunilla.hultgren@hotmail.com eller i ett pm, men det går också bra att anmäla sig direkt här i tråden
Detta blir min sista tacos träff som jag ordnar innan jag tar ett iaf tänkt sommaruppehåll. 068
Välkomna
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 19:29:18, redigerad totalt 1 gång.
Kristofer skrev:
Torgny Lindgren Monthly Taco Bash -
season closure and spring salubration of 2009 @ Vasas
Kristofer, jag vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg här ovan. Det jag är intresserad av, är att veta om du kommer eller inte.
Dessutom är jag är så innerligt trött på detta med ditt tjat om "Torgny Lindgren" i nästa varenda tråd du skriver i.
Annars är du en trevlig kille, som jag gärna ser kommer på träffen
Även jag hade en trevlig kväll. Tyvärr han jag inte prata med alla, men hoppas att alla hitta någon som de kunde prata med.
Vad nyfiken jag blir När blir nästa gång?
Optek skrev
Pemer, jag har lite funderingar vi får tä nästa gång...g
Vad nyfiken jag blir När blir nästa gång?
Tack för igår! Det var trevligt och jag kännde mig som hemma!
Jag pratade inget med er där borta i andra änden, det får jag göra nån annan gång. Jag är inge bra på att mingla,glömmer allas namn om jag hälsar på fler än tre, och koncentrerar mig helst på de som är närmast.
Jag pratade inget med er där borta i andra änden, det får jag göra nån annan gång. Jag är inge bra på att mingla,glömmer allas namn om jag hälsar på fler än tre, och koncentrerar mig helst på de som är närmast.
Senast redigerad av trémula 2011-05-04 19:29:18, redigerad totalt 1 gång.