AS i kombination med något annat
30 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Parvlon skrev:early, Jag menade, att om det var så du INTE tänkte. Förstår du inte ironi eller är det självklart för folk att det är så som jag skrev?
Först uppfattade jag det som ironi, men sen blev jag osäker och bara skrev nej.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 19:29:45, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Hej. Jag sökte för adhd och möjligtvis asperger efter några samtal fick jag medicin för bipolär och det har kommit fram att jag Mycket troligt har tourette. Men dom tre diagnoser skall utredas i Uppsala inom en snar framtid hoppas jag på. Med tanke på alla npf-diagnoser som har dykt upp i mina första samtal så borde jag vara ett levande spöke.
Men det kanske har visat sig vara bra för att vara med "normal". Det ena har väl tagit över.
Men det kanske har visat sig vara bra för att vara med "normal". Det ena har väl tagit över.
Senast redigerad av Sockan 2011-05-04 19:29:45, redigerad totalt 1 gång.
Sockan skrev:Hej. Jag sökte för adhd och möjligtvis asperger efter några samtal fick jag medicin för bipolär och det har kommit fram att jag Mycket troligt har tourette. Men dom tre diagnoser skall utredas i Uppsala inom en snar framtid hoppas jag på. Med tanke på alla npf-diagnoser som har dykt upp i mina första samtal så borde jag vara ett levande spöke.
Fick du också Lamictal? Eller fick du Litium eller annat?
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 19:29:45, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs skrev:Sockan skrev:Hej. Jag sökte för adhd och möjligtvis asperger efter några samtal fick jag medicin för bipolär och det har kommit fram att jag Mycket troligt har tourette. Men dom tre diagnoser skall utredas i Uppsala inom en snar framtid hoppas jag på. Med tanke på alla npf-diagnoser som har dykt upp i mina första samtal så borde jag vara ett levande spöke.
Fick du också Lamictal? Eller fick du Litium eller annat?
Jag fick Lamotrigin och atarax.
Återgå till Att leva som Aspergare