Riktigt korkat och upprörande förslag- länk
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Riktigt korkat och upprörande förslag- länk
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 19:29:05, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Kommentarerna verkar nästan genomgående anständiga iallafall, ofta träffsäkra och roliga med. Synd att de inte verkar representera flertalet som röstade...
Annars stockar det sig i halsen på mig. Kanske ordet "revolution" skulle få den att klarna.
Annars stockar det sig i halsen på mig. Kanske ordet "revolution" skulle få den att klarna.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 19:29:05, redigerad totalt 1 gång.
har du färdskämt eh färdtjänst menar jag, så betalar du redan för att jobba. dom där 25-38kronorna man får per dag täcker inte resa t/r.
Senast redigerad av aspiemelly 2011-05-04 19:29:05, redigerad totalt 1 gång.
- aspiemelly
- Anslöt: 2008-12-03
Systemet är idiotiskt.
Det är ALLTID någon som tjänar på att folk arbetar, men de som arbetar - de ska BETALA för det??
Marx, vart tog du vägen...
Det är ALLTID någon som tjänar på att folk arbetar, men de som arbetar - de ska BETALA för det??
Marx, vart tog du vägen...
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 19:29:05, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Det som stör mig mest är nog att många som har denna typ av "jobb" också har "god man" och inte vet vad de betalar för respektive tjänar pengar på. Många som har utflyttad daglig verksamhet och liknade och dessutom god man tror att de förvärvsarbetar. Ska kommunen nu genom sina anställda (godemän och överförmyndare) ta pengar från sjukpensinärer för att dessa ska få göra vad de tror att de får betalt för?
Det som stör mig är att de stackarna inte ens har möjlighet att välja bort denna utgift genom att låta bli att jobba. Fy fan!
Det som stör mig är att de stackarna inte ens har möjlighet att välja bort denna utgift genom att låta bli att jobba. Fy fan!