Vandring (Stockholms län)
61 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Ingen fara, nu kan jag ju undvika skogen
Fast det är sannolikt att jag går dit så småning om ändå, kanske på en liten vandring.
Som yngre orienterade jag och då märkte jag inte mycket av insekterna.
Är nog hyperalert på insekter numera.
Fast det är sannolikt att jag går dit så småning om ändå, kanske på en liten vandring.
Som yngre orienterade jag och då märkte jag inte mycket av insekterna.
Är nog hyperalert på insekter numera.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 19:15:23, redigerad totalt 1 gång.
Hallå där!
Jag var inte medveten om att det var så många söderifrån. Tågen går ju ganska sällan på morgonen sådär... jag undrar om det blir kortare restider om man skjuter på det en halvtimme (det blir det iaf för mig men jag bor på rätt sida av stan)
Alltså tåget som kommer fram 9.35
Jag ska försöka PM:a alla som inte har mitt mobilnr så att ni kan få tag på mig.
Jag var inte medveten om att det var så många söderifrån. Tågen går ju ganska sällan på morgonen sådär... jag undrar om det blir kortare restider om man skjuter på det en halvtimme (det blir det iaf för mig men jag bor på rätt sida av stan)
Alltså tåget som kommer fram 9.35
Jag ska försöka PM:a alla som inte har mitt mobilnr så att ni kan få tag på mig.
Senast redigerad av marroba 2011-05-04 19:15:23, redigerad totalt 1 gång.
Jag är inte supermorgonpigg, men jag äter havregrynsgröt på morgonen så piggnar jag till och håller mig mätt länge.
Förutom jag och mina två trevliga NT-kompisar, har följande visat intresse:
Kristofer, L'inimitable, mondo beyondo, Crona, Matte, Ensamflickan, Grimuald, trémula, staffan
Vi kan alltså bli allt från 3 till 12 imorgon.
Förutom jag och mina två trevliga NT-kompisar, har följande visat intresse:
Kristofer, L'inimitable, mondo beyondo, Crona, Matte, Ensamflickan, Grimuald, trémula, staffan
Vi kan alltså bli allt från 3 till 12 imorgon.
Jag måste tyvärr ställa in nu ser jag. Jag har alldeles fått allt helt fel i min kalender. Bilarna som åker runt-runt på en oval kör ju nu i natt, svensk tid. Det är ju kvällsrace i Amerikat så sändningen börjar kl 1 i natt och inte imorgon kväll. Jag lär nog gå och lägga mig ca kl fem på morgonen med nuvarande utgångsläge.
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 19:15:23, redigerad totalt 1 gång.
Vandring 9.45 Kallhäll
OBS!
Tåg mot Bålsta anländer Kallhäll station 09:35 och vi samlas vid gångbron utanför pendeltågsstationen.
Vi går 9.45!
Ta med vatten!
Tack M & co.
Det var en härlig vandring. Tack för trevligt sällskap allihopa!
Åkte hemifrån 9 och tillbax 16, få se hur benen känns imorgon:) Vi var 7 st alltsomallt samt mina hundar, 26 ben var det va:P.
A day well spent!
Åkte hemifrån 9 och tillbax 16, få se hur benen känns imorgon:) Vi var 7 st alltsomallt samt mina hundar, 26 ben var det va:P.
A day well spent!
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 19:15:28, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04