Left is Right - Sveriges Radio
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Left is Right
Sveriges Radio
Det säger Olle Öberg från företaget Left is Right som bara anställer personer med diagnosen Aspergers syndrom. I hans företag har alla som jobbar Aspergers syndrom, det är ett krav för att överhuvudtaget kunna få ett jobb hos Left is Right. ...
Publiceringsdatum: Thu, 16 Apr 2009 14:16:48 GMT
Läs mer...
Left is Right
Sveriges Radio
Det säger Olle Öberg från företaget Left is Right som bara anställer personer med diagnosen Aspergers syndrom. I hans företag har alla som jobbar Aspergers syndrom, det är ett krav för att överhuvudtaget kunna få ett jobb hos Left is Right. ...
Publiceringsdatum: Thu, 16 Apr 2009 14:16:48 GMT
Läs mer...
Senast redigerad av Redaktören 2011-05-04 19:04:21, redigerad totalt 1 gång.
- Redaktören
- Anslöt: 2009-04-13
Lustigt, de har hittat en mamma till en dotter med AS som uttalar sig - i Härnösand just, där OA bildades...
Ska bli intressant att se hur debatten kan ta fart den dag massmedia har hittat organisationen som är för vuxna med egen diagnos och inte för föräldrar till barn med diagnos, vilket är just vad de äldre organisationerna är.
Det var faktiskt någon journalist som mailade mig ganska tidigt - för att fråga efter någon förälder med barn med diagnosen...
Ska bli intressant att se hur debatten kan ta fart den dag massmedia har hittat organisationen som är för vuxna med egen diagnos och inte för föräldrar till barn med diagnos, vilket är just vad de äldre organisationerna är.
Det var faktiskt någon journalist som mailade mig ganska tidigt - för att fråga efter någon förälder med barn med diagnosen...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 19:04:21, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Lustigt, de har hittat en mamma till en dotter med AS som uttalar sig - i Härnösand just, där OA bildades...
Detta måste vi göra något åt! Jag föreslår en intensifierad diskussion om hur vi ska göra för att nå ut bättre.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10