Viskväll?
32 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Viskväll?
Nån som är intresserad av att samlas nån kväll, helgdag eller nåt bara för att sjunga visor och spela lite musik?
Allt möjligt, Taube, Povel Ramel, Cornelis och allt annat som kan låta fint,
Jag kan själv knappt spela gitarr och sjunger ungefär som en kråka, men jag gillar det ändå. Jag har en nylonsträngad gitarr.
Hos mig i Fisksätra finns det plats. Nån kanske vet nåt annat bra ställe?
Hälsningar,
Pontus
Allt möjligt, Taube, Povel Ramel, Cornelis och allt annat som kan låta fint,
Jag kan själv knappt spela gitarr och sjunger ungefär som en kråka, men jag gillar det ändå. Jag har en nylonsträngad gitarr.
Hos mig i Fisksätra finns det plats. Nån kanske vet nåt annat bra ställe?
Hälsningar,
Pontus
Senast redigerad av pontusfrid 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 2 gånger.
- pontusfrid
- Ny medlem
- Anslöt: 2008-12-31
Nej nu börjar jag bli riktigt avundsjuk!
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 1 gång.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Det lät trevligt, om det blir av så tror jag nog ni kan räkna med att jag kommer. Jag sjunger gärna och kan en hel del av det som nämnts. (Bellman, Taube och sånt).
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Kahlokatt skrev:Jag håller med! Å andra sidan kunde man ju bo i Chile. Eller Ryssland! "Faen, nu skall de ha myskväll i Moskva igen och här sitter jag i Vladivostok".
Chile är ju ett riktigt extremt exempel. Där åks det skidor i norr och solbadas i söder. Samtidigt. Nåja liten överdrift kanske. Men bara liten.
Senast redigerad av DC 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 1 gång.
vad kul
Det är en vanlig gitarr.Om den är av nån speciell sort så vet jag inte om det.
Vad sägs om nästa måndagkväll? 30/3
Det passar passar bäst för mig, då hinner jag ordna några kuddar att sitta på också.
Pontus
Det är en vanlig gitarr.Om den är av nån speciell sort så vet jag inte om det.
Vad sägs om nästa måndagkväll? 30/3
Det passar passar bäst för mig, då hinner jag ordna några kuddar att sitta på också.
Pontus
Senast redigerad av pontusfrid 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 1 gång.
- pontusfrid
- Ny medlem
Kanske om man fick lite mer tid på sig att bestämma sig...
Jag vet inte vilken tid du menar med "kväll", men jag måste upp tidigt på tisdagar och det tar lång tid hem för mig från fisksätra med saltsjöbanan och tunnelbanan.
Jag har varit helt borta från forumet ett tag men det här låter ju jättekul! Povel Ramel FTW!
Jag har också en gitarr hemma som jag inte kan spela på. Och en ukulele, som jag inte heller kan spela på
Jag vet inte vilken tid du menar med "kväll", men jag måste upp tidigt på tisdagar och det tar lång tid hem för mig från fisksätra med saltsjöbanan och tunnelbanan.
Jag har varit helt borta från forumet ett tag men det här låter ju jättekul! Povel Ramel FTW!
Jag har också en gitarr hemma som jag inte kan spela på. Och en ukulele, som jag inte heller kan spela på
Senast redigerad av marroba 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 1 gång.
Gör inget,
Vi har fler kvällar.
Jag måste ju också jobba på tisdagen så jag tänkte mig en kväll mellan 18 och ca 23, kanske 00, men man får såklart komma och gå när det passar en. (inte jättesent dock)
Matmässigt är det nog bäst att göra det till ett knytkalas, annars krävs för mycket planering. Men smörgåsar och lite annat blandat ska jag nog kunna ordna.
Pontus
Vi har fler kvällar.
Jag måste ju också jobba på tisdagen så jag tänkte mig en kväll mellan 18 och ca 23, kanske 00, men man får såklart komma och gå när det passar en. (inte jättesent dock)
Matmässigt är det nog bäst att göra det till ett knytkalas, annars krävs för mycket planering. Men smörgåsar och lite annat blandat ska jag nog kunna ordna.
Pontus
Senast redigerad av pontusfrid 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 1 gång.
- pontusfrid
- Ny medlem
weasley skrev:Oj det var snabbt inpå. Jag som har problem med att få den berömda tummen ur!
Måste nog säga detsamma. Sorgligt nog.
Men en väldigt trevlig idé! Kommer gärna med längre varsel.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 18:36:10, redigerad totalt 1 gång.