Hallucinerar?

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav MsTibbs » 2009-03-15 21:33:50

sugrövmanövern skrev:Ni som hallucinerar, har ni svåra perceptionsstörningar?


Jag vet inte om mina perceptionsstörningar är svåra eller ej, de kommer i vågor. Ibland typ ingenting mer än besticksklirr, andra gånger har folk kommit fram till mig på stan och frågat om jag är okej eller om de skall köra mig någonstans (psyket underförstått).
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 13:51:22, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav MsTibbs » 2009-03-15 21:38:51

Parvlon skrev:MsTibbs: ok ja hoppas det blir bättre. Reaktiv Psykos!? Vad ser du i dina hallisar? ngt snusk? ;)


Snusk? Nä så roligt är det inte.

Jag är alltifrån normal "jaha, det där var skumt men whatever" till rakt ut livrädd. I det som kanske var en reaktiv psykos hade jag ingen aning om jag svävade i livsfara, var kidnappad, vilka jag kunde lita på förutom ett enda befäl som sa han skulle ta på sitt ansvar att jag talat med farbror högt befäl, som jag trodde var elaking, trots hans likadana uniform som jag. Allt jag visste säkert var att jag var soldat och kameler gick utanför mitt tält i heta sanden. Trodde jag var i en öken, med kullar omkring trots vi var i plattaste Skåne. När jag skulle springa iväg för att hålla utkik och hämta vatten tog det enda befälet och hämtade mig tillbaka. Jag blev väl normal hyfsat så småningom.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in