Förslag: Köp- och säljdel i forumet?
59 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Zombie skrev:Jag skulle ha skrivit att även jag har svårt att se vitsen med en marknadsavdelning här. Det är sant.
Men mitt "drivande" med saken är på djupt allvar. En omvinkling av trådämnet.
"Driva" med ett seriöst syfte på djupt allvar... varför vill du göra det, Zombie? Omvinkling av trådämnet bara för dess egen skull?
Senast redigerad av geocache 2011-05-04 14:50:45, redigerad totalt 1 gång.
geocache skrev:Zombie skrev:Jag skulle ha skrivit att även jag har svårt att se vitsen med en marknadsavdelning här. Det är sant.
"Driva" med ett seriöst syfte på djupt allvar... varför vill du göra det, Zombie? Omvinkling av trådämnet bara för dess egen skull?
Inlägget är 8 månader gammalt.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:50:45, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:geocache skrev:Zombie skrev:Jag skulle ha skrivit att även jag har svårt att se vitsen med en marknadsavdelning här. Det är sant.
Inlägget är 8 månader gammalt.
8 månader gammalt, ok... det borde jag ha kollat innan jag skrev något *tar på mig dumstruten*
Inger skrev:Ingen fara, du är inte den första som missat att kolla om inlägget gått över sitt bäst-före-datum.
Hihi... tack tack *ler*! "Bäst före-datum" har jag alltid tänkt gäller enbart matvaror .
Du är rolig tycker jag !
*Vinkar glatt*
Jag tycker vi kan ha en avdelning där diagnosticerade aspergare tar betalt för att svara på studenters (och läkares / forskares) fjantiga enkäter. Vi kan sätta upp ett riktpris på 10 kr per fråga (om svaret är ja/nej), alternativt 1 kr per ord.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 14:50:45, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter