Vill ni komma till uppsala lö den 19 maj?
81 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
weasley skrev:grejen är bara att jag har svårt att förstå vad som menas med "coolaste" - på vilket sätt är man det? vad har jag gjort för att få det epitetet?
Weasley-tantis Man behöver inte FÖRSTÅ allt jue Acceptera att han tycker så och var glad åt att du sätter positiva spår här i världen och redan hos folk som träffat dig endast en gång
Det var synd att jag inte kunde dyka upp, men var bortbokad sedan ett halvår på andra aktiviteter utomsocknes. Det lär säkert bli fler gånger/chanser.
/Den där adhd-kompisen som Weasley har
Senast redigerad av LillaFröken 2011-05-04 10:36:03, redigerad totalt 1 gång.
- LillaFröken
- Ny medlem
- Anslöt: 2007-05-20
LillaFröken skrev:weasley skrev:grejen är bara att jag har svårt att förstå vad som menas med "coolaste" - på vilket sätt är man det? vad har jag gjort för att få det epitetet?
Weasley-tantis Man behöver inte FÖRSTÅ allt jue Acceptera att han tycker så och var glad åt att du sätter positiva spår här i världen och redan hos folk som träffat dig endast en gång
Det var synd att jag inte kunde dyka upp, men var bortbokad sedan ett halvår på andra aktiviteter utomsocknes. Det lär säkert bli fler gånger/chanser.
/Den där adhd-kompisen som Weasley har
Hej, Lilla adhd-fröken! Kul att du hittat hit, välkommen till forumet! Och välkommen till mig i juni om det funkar då!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 10:36:03, redigerad totalt 1 gång.
Vad som är 'cool' ligger i betraktarens ögon. En kan anses vara cool för att han bär annorlunda kläder och en annan för att hon vågar säga från när någon behandlas illa. Generellt kan nog begreppet anses innebära att man vågar göra det man vill.
Senast redigerad av md2perpe 2011-05-04 10:36:03, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Ja... jag funderade lite på det... innan man har någon förening eller stiftelse och några större marginaler
Jag tog mig friheten att starta en ny tråd för denna diskussion (Asperger-fond?). Jag tycker att det låter som en jättebra idé.
Senast redigerad av underjord 2011-05-04 10:36:03, redigerad totalt 1 gång.
underjord skrev:Pemer skrev:Ja... jag funderade lite på det... innan man har någon förening eller stiftelse och några större marginaler
Jag tog mig friheten att starta en ny tråd för denna diskussion (Asperger-fond?). Jag tycker att det låter som en jättebra idé.
Härligt, en frände som är med mig redan nu!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 10:36:03, redigerad totalt 1 gång.
WEASLEY:
Jag tycker du är cool för att du är den du är och vågar stå för det på ett helt underbart charmerande sätt, plus att du har både humor och integritet.
Sedan är du intelligent också, men det kanske inte går in under begreppet "cool".
Typ så menar jag.
Jag tycker du är cool för att du är den du är och vågar stå för det på ett helt underbart charmerande sätt, plus att du har både humor och integritet.
Sedan är du intelligent också, men det kanske inte går in under begreppet "cool".
Typ så menar jag.
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 10:36:03, redigerad totalt 1 gång.