Grattis Titti!
20 inlägg
• Sida 1 av 1
Grattis Titti!
Titti har blivit medadmin! Grattis! Jätteskoj! Heja dej! :-D
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
Till skillnad från resten så ber jag att få beklaga. Jag har bara en liten aning om vilket jobb det innebär, och det är fullt tillräckligt.
Dock beklagar jag hjärtligt, för jag tycker du, Titti, passar perfekt på den posten.
Dock beklagar jag hjärtligt, för jag tycker du, Titti, passar perfekt på den posten.
Senast redigerad av tahlia 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
Jag får väl tacka så mycket då - jag ser det som ett förtroende och jag tar min nya roll på samma allvar som jag gjort med min gamla (skillnaden är inte så stor).
Att det är mycket att göra vet jag redan och jag vill låta det ta tid. Om jag inte försöker göra ett så gott jobb jag kan och motivera sakligt de beslut jag fattar efter bästa förmåga så skulle jag inte vara moderator eller coadmin alls.
Men jag skall försöka att inte sitta här istället för att laga middag, läsa läxor eller natta barnen. Så sen eftermiddag till tidig kväll får ni försöka förlita er till någon annan. Två av barnen har visserligen flyttat hemifrån men de tre yngsta behöver fortfarande en väldig massa tid av mig.
När jag har behov att att skärma av och vara ifred sätter jag mig vid forumet och tittar på anmälningar i trådar. Underliga nöjen somliga har...
Tack!
Att det är mycket att göra vet jag redan och jag vill låta det ta tid. Om jag inte försöker göra ett så gott jobb jag kan och motivera sakligt de beslut jag fattar efter bästa förmåga så skulle jag inte vara moderator eller coadmin alls.
Men jag skall försöka att inte sitta här istället för att laga middag, läsa läxor eller natta barnen. Så sen eftermiddag till tidig kväll får ni försöka förlita er till någon annan. Två av barnen har visserligen flyttat hemifrån men de tre yngsta behöver fortfarande en väldig massa tid av mig.
När jag har behov att att skärma av och vara ifred sätter jag mig vid forumet och tittar på anmälningar i trådar. Underliga nöjen somliga har...
Tack!
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
Grattis från mig med!
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Grattis Titti, jag tror gott att du kommer tillföra positivt till forumet.
Grattis Jor, jag har fått känslan av att du haft lite mycket att stå i, blir nog skönt med avlastning.
Men betyder det här att Titti är fråntagen alla auktoritetsetiketter?
För läser vi exadmins(forumets ägare) profil
Så nämns administratören i singularis. Och nu är hon inte en moderator längre
Grattis Jor, jag har fått känslan av att du haft lite mycket att stå i, blir nog skönt med avlastning.
Men betyder det här att Titti är fråntagen alla auktoritetsetiketter?
För läser vi exadmins(forumets ägare) profil
Alla frågor angående AspergerForum skall ställas till den nuvarande administratören eller moderatorerna.
Så nämns administratören i singularis. Och nu är hon inte en moderator längre
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
*Skriker rakt ut* -> "Maaaammaaaaa" *snyft*
Vad i hele jordklotet.
Folk tycker JAAG är petig.
Känns ändå rätt skönt att veta att jag relativt sett minsann inte är särskilt petig alls. Bara att vandra i detta forum så kan jag lugna mig med att jag inte på långa vägar är den värste av oss alla.
Hon är såkallad coAdmin. Då jag inte tar mig tid till att "drilla" moderatorerna, verifiera reglerna osv. Titti har under en längre tid agerat "sambandscentral" åt mig tagit tag i flera av edra frågor/plågor.
Så det är lika bra att inte hymla om detta längre och få er att förstå att hon har makten att göra i stort sett lika mycket som jag.
Så, här kommer ett litet tips. Vill ni inte vänta i ca en månad eller mer på replik (vilket händer, sorry Ragnevi <- (ps, kändis)) så vänder ni er mot henne.
Textändring kommer så att det står "administratörerna".
(Fy mig, skriva på arbetstid.)
Vad i hele jordklotet.
Folk tycker JAAG är petig.
Känns ändå rätt skönt att veta att jag relativt sett minsann inte är särskilt petig alls. Bara att vandra i detta forum så kan jag lugna mig med att jag inte på långa vägar är den värste av oss alla.
Hon är såkallad coAdmin. Då jag inte tar mig tid till att "drilla" moderatorerna, verifiera reglerna osv. Titti har under en längre tid agerat "sambandscentral" åt mig tagit tag i flera av edra frågor/plågor.
Så det är lika bra att inte hymla om detta längre och få er att förstå att hon har makten att göra i stort sett lika mycket som jag.
Så, här kommer ett litet tips. Vill ni inte vänta i ca en månad eller mer på replik (vilket händer, sorry Ragnevi <- (ps, kändis)) så vänder ni er mot henne.
Textändring kommer så att det står "administratörerna".
(Fy mig, skriva på arbetstid.)
Senast redigerad av JOR 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
JOR skrev:Så, här kommer ett litet tips. Vill ni inte vänta i ca en månad eller mer på replik (vilket händer, sorry Ragnevi <- (ps, kändis)) så vänder ni er mot henne.
Jag skulle föreslå att de vänder sig till henne, inte mot henne. Det är större chans att bli trevligt bemött och få hjälp då.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
Oj
Jag menade inte att göra någon upprörd eller att klaga.
Jag blev bara lite till mig när jag snubblade på ett logiskt fel i forumets infrastruktur.
Men jag tror att du tog det rätt. eller?
Jag menade inte att göra någon upprörd eller att klaga.
Jag blev bara lite till mig när jag snubblade på ett logiskt fel i forumets infrastruktur.
Men jag tror att du tog det rätt. eller?
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 18:02:34, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter