Uppsala 21 februari!
Pemer skrev:I övrigt, ännu inte vad jag kunnat se någon helt säker "Jag kommer", men alla funderar starkt på att försöka:
Jag kommer. Och jag tar Agatha med mig.
Weasley, bjuder värdinnan in till samma ställe som för två år sedan?
Senast redigerad av linek 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
Tack för uppmuntran!
Men det var liksom mer en önskan än en möjlighet. Jag är upptagen med en turnering i social pinigs den aktuella dagen (aka bröllop). Och så vågar jag inte heller. Men jobbar på den biten...
Men det var liksom mer en önskan än en möjlighet. Jag är upptagen med en turnering i social pinigs den aktuella dagen (aka bröllop). Och så vågar jag inte heller. Men jobbar på den biten...
Senast redigerad av pH 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
Jag börjar bli orolig att det är fullbokat till träffen... Min vän, som har AS-drag, vill ev. komma...
Senast redigerad av Ensamflickan 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
- Ensamflickan
- Inaktiv
- Anslöt: 2007-03-16
Inger skrev:(Dags att börja fundera på att låna större lokal...?)
Ja, faktiskt! Jag får kolla med hgf om de har någon samlingslokal man kan hyra med kort varsel.
Alla är naturligtvis väldigt välkomna även utan samlingslokal! Se bara till att ni kommer ihåg Gyllene Regel nummer Ett och Två:
1) Ta inte med er något från min bostad utan att ha mitt uttryckliga och klara medgivande.
2) Ge Ensamflickan komplimanger för det ofantligt bra arbetet hon gjort med mina mattor! (Ni vill inte veta hur de såg ut innan! LOL!)
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Inger skrev:(Dags att börja fundera på att låna större lokal...?)
Ja, faktiskt! Jag får kolla med hgf om de har någon samlingslokal man kan hyra med kort varsel.
Alla är naturligtvis väldigt välkomna även utan samlingslokal! Se bara till att ni kommer ihåg Gyllene Regel nummer Ett och Två:
1) Ta inte med er något från min bostad utan att ha mitt uttryckliga och klara medgivande.
2) Ge Ensamflickan komplimanger för det ofantligt bra arbetet hon gjort med mina mattor! (Ni vill inte veta hur de såg ut innan! LOL!)
Jag har hela tiden undrat vad "LOL"betyder?
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
weasley skrev:Ja, faktiskt! Jag får kolla med hgf om de har någon samlingslokal man kan hyra med kort varsel.
Stor kontrast mot han som en gång hade bokat en rymlig lokal där det redan hade hållits en - vad folk sade - trevlig träff, och det kom - två personer.
Men Weasley har nischat in sina träffar bra som något exklusivt som inte händer ofta. Imponerande!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
Man skulle kanske ta sig upp på en träff hos weasley så fick man träffa många forummedlemmar på en gång
- tvilling99
Pemer skrev:tvilling99 skrev:Jag har hela tiden undrat vad "LOL"betyder?
Laughing Out Loudly
Aha,tack för att jag äntligen fick reda på det.
- tvilling99
Ok då var det klart att jag kan komma. Finns det plats i någon bil, alternativt ska någon ta tåget?
Om jag tar tåget, kan någon möta upp då? Eller kan jag få en tydlig karta resp vilken buss jag ska ta?
Om jag tar tåget, kan någon möta upp då? Eller kan jag få en tydlig karta resp vilken buss jag ska ta?
Senast redigerad av lillsanna 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
tvilling99 skrev:Pemer skrev:tvilling99 skrev:Jag har hela tiden undrat vad "LOL"betyder?
Laughing Out Loudly
Nä det heter faktiskt Laughing Out Loud.
Senast redigerad av Tess 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
Jag bekräftar att jag kommer, med flickvän, om inget oförutsett kommer ivägen. Hur hittar man till Weasley? Till Uppsala hittar jag nog, men inte längre.
Senast redigerad av snyggsmartosexig 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
- snyggsmartosexig
- Anslöt: 2007-09-28
Tess skrev:tvilling99 skrev:Pemer skrev:[quote="tvilling99"]Jag har hela tiden undrat vad "LOL"betyder?
Laughing Out Loudly
Nä det heter faktiskt Laughing Out Loud. [/quote]
Okej, det stämmer, ja... rätt ska vara rätt!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Tess skrev:tvilling99 skrev:[quote="Pemer"][quote="tvilling99"]Jag har hela tiden undrat vad "LOL"betyder?
Laughing Out Loudly
Nä det heter faktiskt Laughing Out Loud. [/quote]
Okej, det stämmer, ja... rätt ska vara rätt! [/quote]
Japp!
Senast redigerad av Tess 2011-05-04 17:27:16, redigerad totalt 1 gång.
Finfint att det löste sig med Catasa!
Om vi med bil lyckas komma i tillräckligt god tid till Uppsala - vilket iofs är lite osäkert med tanke på resvägen och passagerarupphämtningen - så kan väl någon av oss svänga förbi stationen efter att vi lämnat våra passagerare och plocka upp dem som kommer med tåg?
Utbyte av mobilnummer via PM vore då lämpligt. I första hand med weasley (om hon kan tänka sig att utgöra samordningscentral) och/eller med oss bilburna direkt.
Vilka kommer med tåg?
lillsanna skrev:Ok iofs, men då utgår jag från att jag inte blir uppmött utan får färdbeskrivning från Uppsala tågstation
Lägger du ut en sådan plus tidpukt för träffen här på forumet?
Om vi med bil lyckas komma i tillräckligt god tid till Uppsala - vilket iofs är lite osäkert med tanke på resvägen och passagerarupphämtningen - så kan väl någon av oss svänga förbi stationen efter att vi lämnat våra passagerare och plocka upp dem som kommer med tåg?
Utbyte av mobilnummer via PM vore då lämpligt. I första hand med weasley (om hon kan tänka sig att utgöra samordningscentral) och/eller med oss bilburna direkt.
Vilka kommer med tåg?
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 17:27:20, redigerad totalt 1 gång.