Uppsala 21 februari!
Pemer skrev:En enklare början är att gå på något mindre först. Kanske träffa en eller ett par andra härifrån lite lättsamt på en fika eller något? Det finns ju tid till det innan den 21 februari. Jag försöker gärna någon dag!
Jag hoppas att JAG hinner, har lite chokat för tillfället...
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30
Tack tack tack weaasleyweasley skrev:nano skrev:Jag har haft funderingar på o komma på någon träff men det känns faktiskt som en stor träff att börja med, hoppas att värden för träffen kan vara glad ändå .
Är egentligen inte särskilt blyg men detta är nytt.
Jag har iofs inte bestämt mig om jag ska fråga värden om jag får komma.
Tänk om jag ska göra X eller Y den dagen, tänk om det blir översvämning hemma, tänk om det kommer aliens på besök.....nehe det var visst svepskäl det där lol.
Hmm, får se hur och när jag bestämmmer mig.
Det vore jätteskoj om du kom!
Känner mig välkommen med detta
Nu har sannolikheten ökat för att jag bestämmer mig för o komma
Senast redigerad av nano 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
Jadå, lösningen är enkel, man ändrar värdens hyreskontrakt till att gälla fler kvadratmeter och vips finns mer plats i lägenheten, iaf på pappret.Mördarsnigel skrev:Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Det är bara o hoppas på att det ändrar verkligheten också
Mördarsnigel skrev:Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Jag har redan lovat att jag sätter mej inne på dass med en stickning så får ni andra mer plats... ;-D
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Mördarsnigel skrev:Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Jag har redan lovat att jag sätter mej inne på dass med en stickning så får ni andra mer plats... ;-D
Jag sitter gärna i badkaret och pratar med dig då, om du har nåt.
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
alfapetsmamma skrev:weasley skrev:Mördarsnigel skrev:Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Sen kommer någon och är väldigt nödig...
Senast redigerad av mr dishonest 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
- mr dishonest
- Anslöt: 2007-09-27
Pemer skrev:Haha... jag tänkte precis samma sak... om Weasley tänker sitta och ockupera toan hela dagen, finns det bajamajor utanför huset då?
Vi bajsar väl inte, vi är ju utomjordingar?!
Förresten så ringde jag Eniro för att få ditt nummer, för jag tänkte börja smsa till dig när jag är med om saker jag vill att OA jobbar med. Jag glömmer ju allt, så jag kan inte vänta tills jag är hemma och kan pma.
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
nano skrev:weasley skrev:nano skrev:Jag har haft funderingar på o komma på någon träff men det känns faktiskt som en stor träff att börja med, hoppas att värden för träffen kan vara glad ändå .
Är egentligen inte särskilt blyg men detta är nytt.
Jag har iofs inte bestämt mig om jag ska fråga värden om jag får komma.
Tänk om jag ska göra X eller Y den dagen, tänk om det blir översvämning hemma, tänk om det kommer aliens på besök.....nehe det var visst svepskäl det där lol.
Hmm, får se hur och när jag bestämmmer mig.
Det vore jätteskoj om du kom!
Tack tack tack weaasley
Känner mig välkommen med detta
Nu har sannolikheten ökat för att jag bestämmer mig för o komma
Jag vill också gärna träffa nano!
Bara du lovar att lämna nanobotarna hemma.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
Jadå, jag lovar o lämna nanorobotarna hemma
Kul att få flera önskemål om att jag dyker upp, två uttryckliga önskemål hittils
Jag är intresserad av o träffa en hel del forumister
Kan inte komma på någon jag vet att jag direkt vill undvika hittils.
Kul att få flera önskemål om att jag dyker upp, två uttryckliga önskemål hittils
Jag är intresserad av o träffa en hel del forumister
Kan inte komma på någon jag vet att jag direkt vill undvika hittils.
Jag kommer också, det var länge sedan jag vare på träff...
Det blir lite stresssigt för dage efter ska jag till Skåne med anledning av min farmors begravning, men jag tänker klämma in det här också i schemat, iallafall.
Det blir lite stresssigt för dage efter ska jag till Skåne med anledning av min farmors begravning, men jag tänker klämma in det här också i schemat, iallafall.
Senast redigerad av Jossan 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
Men tänk om de assimilerar dig då?Miche skrev:nano skrev:Jadå, jag lovar o lämna nanorobotarna hemma
Näe, ta med dom, jag vill ju "se" hur de ser ut!
Sådär som the borg gör i startrek.
Fast jag kan inte ta med dem, jag har inga tyvärr.
Tänk om den beryktade PK-maffian fick händerna på sådana...
Gitarr och allsång runt lägerelden über alles!
Gitarr och allsång runt lägerelden über alles!
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 17:27:05, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30
mr dishonest skrev:alfapetsmamma skrev:weasley skrev:[quote="Mördarsnigel"]Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Sen kommer någon och är väldigt nödig... [/quote]
Jag har ett badkar! ;-D
Och mr dishonest du behöver inte bekymra dej - jag lovar att blunda om du behöver gå på toan! ;-D
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 17:27:09, redigerad totalt 1 gång.
Jossan skrev:Jag kommer också, det var länge sedan jag vare på träff...
Där är du ju! Din telefon vill aldrig prata med mej numera.... du får ta och ta den i örat lite! ;-D
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 17:27:09, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:mr dishonest skrev:alfapetsmamma skrev:[quote="weasley"][quote="Mördarsnigel"]Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Jag har ett badkar! ;-D
Och mr dishonest du behöver inte bekymra dej - jag lovar att blunda om du behöver gå på toan! ;-D[/quote]
Va bra, då är det problemet löst!
Senast redigerad av mr dishonest 2011-05-04 17:27:09, redigerad totalt 1 gång.
- mr dishonest
- Anslöt: 2007-09-27
weasley skrev:mr dishonest skrev:alfapetsmamma skrev:[quote="weasley"][quote="Mördarsnigel"]Har vi kommit fram till någon lösning ifall det kommer för mycket folk?
Jag har ett badkar! ;-D
Och mr dishonest du behöver inte bekymra dej - jag lovar att blunda om du behöver gå på toan! ;-D[/quote]
Du kanske borde hålla för öronen och näsan också. Svårt med två händer. Men om du håller för dina öron och mrdishonest för din näsa så borde det ju funka.
Senast redigerad av snyggsmartosexig 2011-05-04 17:27:09, redigerad totalt 1 gång.
- snyggsmartosexig
- Anslöt: 2007-09-28