Tisdagen 27/1 Middagsträff på Vasa´s
23 inlägg
• Sida 1 av 1
Tisdagen 27/1 Middagsträff på Vasa´s
Tisdagen den 27 januari KL 19.00 är det dags för årets första middagträffen på Vasa`s . Som vanligt finns det möjlighet att äta deras tacos buffé, men det går också att beställa från deras ordinarie meny.
Vi samlas på Odenplan kl 19,00(utanför Pressbyrån, uppgång Odenplan)
Till Vasa's-kvällarna bokar jag bord, så hör av dig och anmäl ditt intresse om du vill komma!
Anmälan kan du göra per pm, på min mail gunilla.hultgren@hotmail.com eller här i tråden. Jag behöver din anmälan senast 26/1 på förmiddagen
/Gunilla
Vi samlas på Odenplan kl 19,00(utanför Pressbyrån, uppgång Odenplan)
Till Vasa's-kvällarna bokar jag bord, så hör av dig och anmäl ditt intresse om du vill komma!
Anmälan kan du göra per pm, på min mail gunilla.hultgren@hotmail.com eller här i tråden. Jag behöver din anmälan senast 26/1 på förmiddagen
/Gunilla
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 17:42:11, redigerad totalt 1 gång.
Sam:
Nu har du glömt bort namnetpå dessa träffar.
Läs i namn-pa-tac ... t7969.html och kom därför ihåg att träffarna benämns "Torgny Lindgren Monthly Taco Bash" följt av en undertitel som ska beskriva tacoträffen som det rör sig om.
Träffen den 27:e januari kommer ju därför heta
Torgny Lindgren Monthly Taco Bash -
season opener
Glöm inte detta!
Nu har du glömt bort namnetpå dessa träffar.
Läs i namn-pa-tac ... t7969.html och kom därför ihåg att träffarna benämns "Torgny Lindgren Monthly Taco Bash" följt av en undertitel som ska beskriva tacoträffen som det rör sig om.
Träffen den 27:e januari kommer ju därför heta
Torgny Lindgren Monthly Taco Bash -
season opener
Glöm inte detta!
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 17:42:11, redigerad totalt 1 gång.
Och jag funderar på att starta nationella kundvagnsträffar.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 17:42:11, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Syftet är att träffas. Att lära sig att äta tillsammans med andra, får man göra på något annat ställe.
Träffarna är tänkta som en återkommande mötesplats, där aspergare och andra högfungerande inom npf, få en möjlighet att träffas, äta och snacka med varandra.
Träffarna är tänkta som en återkommande mötesplats, där aspergare och andra högfungerande inom npf, få en möjlighet att träffas, äta och snacka med varandra.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 17:42:11, redigerad totalt 1 gång.
Jag blir tyvärr tvungen att ställa in
Det är alldeles för mycket nu och jag måste prioritera att få lite tid för mig själv.
Siktar på att kunna komma till nästa diskussionsträff istället.
Det är alldeles för mycket nu och jag måste prioritera att få lite tid för mig själv.
Siktar på att kunna komma till nästa diskussionsträff istället.
Om jag hinner kanske jag tittar förbi vid tunnelbanan och ser om det finns någon plats över... Inser att det är försent att anmäla sig, så se det här bara som ett "kanske", och finns det inte plats får jag väl slinka därifrån med svansen mellan benen
Senast redigerad av Peter 2011-05-04 17:42:11, redigerad totalt 1 gång.
Det lär inte vara någon fara... att höra av sig samma dag och ändra en bokning från tio till elva eller vad det kan tänkas handla om har aldrig varit något problem... så kom du!!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:42:11, redigerad totalt 1 gång.
Sam skrev:Kristofer om du ångrar dig så vet du var vi finns.
Jodå dit har jag inga problem att hitta. Mitt problem just nu är att det är så mycketjag måste göra och så många ställen jag måste flacka runt mellan nu så jag faktiskt måste stoppa någonstans. Måste bla åka till kholm imorgon och Uppsala på fredag. Det sistnämnda är dock en trevlig aktivitet, men det är lite mycket med tanke på att jag också ska jobba hela veckan.
Vi ses på nästa:
FA presents Torgny Lindgren Clash powered by Sam
och
Torgny Post-Clash get-together
Mycket bra idé att ses den dagen i stället för den som inte kan på tisdagen. Den som vill kan dessutom välja bägge delarna. Det gör gärna jag...
Finns det något Torgny Lindgren-sällskap? Kanske dags att bilda ett annars?
Finns det något Torgny Lindgren-sällskap? Kanske dags att bilda ett annars?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:42:11, redigerad totalt 1 gång.