En av orsakerna till att många har svårt att få vänner?
74 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Debbido skrev:Senare: Väninnan, som hade med sig en vanlig agnostisk eller ateistisk man talade om för mig att hennes man hade blivit väldigt uttråkad av allt det där religiösa snacket som jag såg till blev serverat på nyårsnatten.
*ironi*
Aha, kan man skylla på att de andra tråkar ut en, och lägga skulden på dem, bara för att man själv blir uttråkad av samtalsämnet? Tänk om jag vetat det tidigare, då skulle jag minsann läxat upp alla tråkmånsar som funnits i min omgivning och tråkat ut mig...
*/ironi*
Senast redigerad av Ensamflickan 2011-05-04 16:47:28, redigerad totalt 1 gång.
- Ensamflickan
- Inaktiv
- Anslöt: 2007-03-16
Tack allihop för trösten! :-)176
Nej, man kan ju inte göra mer än sin bästa. Och det måste få duga.
Den där mannen KUNDE ju ha styrt prästen berättande genom att slänga in frågor som:
"Såg du någon bli uppäten av en anakonda FINNS det anakondor i Etiopien? Eller andra farliga djur? Och människorna där nere: Kör de bil eller elefant? Har de en tiger i tanken? Eller är det kanske kamel som gäller? Var går kamelgränsen i Afrika, eller elefantgränsen?
Ja, han kunde ju själv ha sett till att få lite fräs på diskussionerna!
Nej, man kan ju inte göra mer än sin bästa. Och det måste få duga.
Den där mannen KUNDE ju ha styrt prästen berättande genom att slänga in frågor som:
"Såg du någon bli uppäten av en anakonda FINNS det anakondor i Etiopien? Eller andra farliga djur? Och människorna där nere: Kör de bil eller elefant? Har de en tiger i tanken? Eller är det kanske kamel som gäller? Var går kamelgränsen i Afrika, eller elefantgränsen?
Ja, han kunde ju själv ha sett till att få lite fräs på diskussionerna!
Återgå till Att leva som Aspergare