Uppsala, februari?
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Uppsala, februari?
Tjoppla!
Det börjar bli dags för en Uppsalaträff igen. Någon gång i februari var det jag tänkte mej, men jag har inget bra datum att komma med, det som funkade för Pemer tänkte han ju ha en träff på själv.
Så, antingen får vi klara oss utan Pemer eller så... tja, jag vet inte. Vad säger ni andra, hur ska vi göra? Åsikter? Förslag på datum?
Vad tycker Pemer?
Det börjar bli dags för en Uppsalaträff igen. Någon gång i februari var det jag tänkte mej, men jag har inget bra datum att komma med, det som funkade för Pemer tänkte han ju ha en träff på själv.
Så, antingen får vi klara oss utan Pemer eller så... tja, jag vet inte. Vad säger ni andra, hur ska vi göra? Åsikter? Förslag på datum?
Vad tycker Pemer?
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 17:21:20, redigerad totalt 1 gång.
Jag utgår från att det blir på en lördag, så även utombys folk kan komma.
Så då finns dessa datum att välja emellan: 7, 14, 21, 28
Själv har jag inga synpunkter, alla går lika bra för mig.
Så då finns dessa datum att välja emellan: 7, 14, 21, 28
Själv har jag inga synpunkter, alla går lika bra för mig.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 17:21:20, redigerad totalt 1 gång.
Kanske köra dubbelkommando, och sedan köra på videolänk mellan träffarna?
...eller möjligen täta kontakter i någon rolig tråd här på forumet.
Bara inte en och annan skulle gå i bitar av att behöva välja vilken av träffarna man vill vara med på...
...eller möjligen täta kontakter i någon rolig tråd här på forumet.
Bara inte en och annan skulle gå i bitar av att behöva välja vilken av träffarna man vill vara med på...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:21:20, redigerad totalt 1 gång.
Jag vill gärna vara med på Uppsalaträff!
Eftersom januari innehåller två Tullingeträffar, 3/1 och 24/1, känns det som kul omväxling för mig med en Uppsalaträff i februari. Jag tror inte jag orkar med både Uppsala och Tullinge i februari så för min snävt egoistiska del spelar det valet av datum för Uppsalaträff mindre roll...
Men det är klart... Det är kanske bra att välja något annat datum än 21/2 om det finns någon som vill gå på båda träffarna...
Eftersom januari innehåller två Tullingeträffar, 3/1 och 24/1, känns det som kul omväxling för mig med en Uppsalaträff i februari. Jag tror inte jag orkar med både Uppsala och Tullinge i februari så för min snävt egoistiska del spelar det valet av datum för Uppsalaträff mindre roll...
Men det är klart... Det är kanske bra att välja något annat datum än 21/2 om det finns någon som vill gå på båda träffarna...
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 17:21:20, redigerad totalt 1 gång.
Vad tycker Pemer? Kan du tänka dej att hoppa över Tullingeträffen i februari eftersom det var två i januari, eller ska jag byta månad till mars, så du kan komma till Uppsala du också?
lettan skrev:Jag kommer gärna om jag får, känner inte weasley, men kan man inte ta den i Uppsala i januari?
Naturligtvis får du komma! Alla forumister är välkomna!
Januari är en lite dålig månad för Uppsalaträffar. Tullinge har två den månaden och det blir för mycket fläng om det skulle vara en i Uppsala då också.
Februari är lite bättre, men om vi vill ha Pemer med (och det vill vi ju!) så kanske vi måste skjuta på det till mars.
weasley skrev:Vad tycker Pemer? Kan du tänka dej att hoppa över Tullingeträffen i februari eftersom det var två i januari, eller ska jag byta månad till mars, så du kan komma till Uppsala du också?
Det är ju en variant annars, så klart! Absolut, det kan jag tänka mig!
Pemer skrev:weasley skrev:Vad tycker Pemer? Kan du tänka dej att hoppa över Tullingeträffen i februari eftersom det var två i januari, eller ska jag byta månad till mars, så du kan komma till Uppsala du också?
Det är ju en variant annars, så klart! Absolut, det kan jag tänka mig!
*host*
Det var två förslag på en gång där.... vilket av dem menar du att du stödjer? ;-D
Den frågan som innehöll "kan du tänka dej" avsåg jag.
Fast frågan är hur jag ska göra, jag konstaterar just att jag inte vet alls hur mars kommer att se ut hockeymässigt än och har svårt att planera in några helger då. Hoppa ända fram en bit in på april, kanske?
Ja, något sådant, tror jag. Det blir ju trots allt tacokvällar och träffgruppen här i stan under tiden ändå. Får försöka checka när det är påsk och undvika att lägga det då.
Fast frågan är hur jag ska göra, jag konstaterar just att jag inte vet alls hur mars kommer att se ut hockeymässigt än och har svårt att planera in några helger då. Hoppa ända fram en bit in på april, kanske?
Ja, något sådant, tror jag. Det blir ju trots allt tacokvällar och träffgruppen här i stan under tiden ändå. Får försöka checka när det är påsk och undvika att lägga det då.
Förlåt, jag var otydlig. Nu har jag spikat datumet i alla fall, jag skjuter fram nästa "vanliga" tullingeträff till helgen efter påsk.... Nej, 18 april funkar inte heller säkert, SM-finalerna i innebandy i Globen den lördagen vill jag hålla öppet för att kunna se. 25 april får det bli!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:21:21, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Ok, då kan vi säga den 21 februari i Uppsala mao!
Jag kan tänka mig att om jag är ok så kommer jag gärna till Uppsala OCH jag kör då bil om någon vill hänga med!
Lämplig upplockninsställe bestäms då senare beroende vem som vill åka med.
Senast redigerad av Aspkvinna 2011-05-04 17:21:21, redigerad totalt 1 gång.
Så trevligt, då ser det ut att kunna finnas två-tre bilar vi övriga kan försöka boka platser i, om både Mats kommer från sitt håll och Inger från sitt.
Weasley... jag kommer!!
Oj, vad mycket uppdateringar det blir att hålla reda på, nu gäller det att komma ihåg alla ställen där jag brukar sprida info om mina träffar och kolla vilka jag redan hade lagt in februarimötet och vilka där det fortfarande står om nästa möte 3 januari...
Weasley... jag kommer!!
Oj, vad mycket uppdateringar det blir att hålla reda på, nu gäller det att komma ihåg alla ställen där jag brukar sprida info om mina träffar och kolla vilka jag redan hade lagt in februarimötet och vilka där det fortfarande står om nästa möte 3 januari...