Nästa tullingeträff - 3 januari!
60 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Nästa tullingeträff - 3 januari!
Tack Pemer och alla härliga människor för en väldigt trevlig kväll!
Det var länge sen jag klarade av så lång tids umgänge utan att irritera mig på någon . Jag kanske till och med har fått nya vänner?
Det var länge sen jag klarade av så lång tids umgänge utan att irritera mig på någon . Jag kanske till och med har fått nya vänner?
Senast redigerad av Isabell 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
Det tror jag alla gånger du har fått, eller är mitt uppe i att få - hur man nu ser på det. Själv räknar jag mig hemskt gärna till dina nya eller blivande vänner, ditt sällskap var mycket trevligt! Jättekul att du kunde komma!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
Re: Nästa tullingeträff - 3 januari!
Isabell skrev: Jag kanske till och med har fått nya vänner?
Mer än kanske! Jag tror aldrig jag har träffat så många trevliga människor på en gång. Jag hoppas jag träffar er alla igen!
Tack till Pemer för initiativtagandet och gästvänligheten.
/Martin
Senast redigerad av marroba 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
DC skrev:Mats skrev:*bevakar det här ämnet*
*söker bostad i Tullinge*
Nåja, drömma kan man göra. Ni har det bra ni som kan ta er till Tullinge. Jag ska väl också lyckas med det. Någon gång.
Du kan ju alltid komma på någon skåneträff annars,det är ju betydligt närmre.
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
tvilling99 skrev:DC skrev:Mats skrev:*bevakar det här ämnet*
*söker bostad i Tullinge*
Nåja, drömma kan man göra. Ni har det bra ni som kan ta er till Tullinge. Jag ska väl också lyckas med det. Någon gång.
Du kan ju alltid komma på någon skåneträff annars,det är ju betydligt närmre.
De sker oftast lite för sent på dagen med tanke på Liten som måste komma hem i tid för kvällsrutinerna.
Senast redigerad av DC 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Men det blir gott om fler tillfällen. Vill du gå med i OA är du välkommen redan den 24:e och sedan blir det dags den 21 februari.
Ändring där, som framgår på andra håll. Tyvärr dröjer min nästa allmänt öppna träff ända till 25 april, men 21 februari kan jag varmt rekommendera den som har möjlighet att ta sig till Weasleys träff.