Nästa tullingeträff - 3 januari!
60 inlägg
• Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Aha... är det något fel där... *måste kolla* (jag har fått alla anmälningar, men nu förstår jag varför en och annan gjort ett par anmälningar i rad... oops...)
Välkomna, alla! Tur att jag har kollat om att låna extra stolar, det ser ut att kunna behövas...
Åtta anmälda via formuläret (inklusive Lettan, Urban och Mats) plus Isabell här via pm... Inger, Zombie, Alfapetsmamma, Tomtenissa, Nallen och Mondo Beyondo antyder mer eller mindre stor chans att dyka upp... Matte brukar vara en lågoddsare...
...så den här träffen verkar kunna bli en av de tre mest välbesökta här hemma hittills...!
(Rekorden är 17 och 15 pers.)
Välkomna, alla! Tur att jag har kollat om att låna extra stolar, det ser ut att kunna behövas...
Åtta anmälda via formuläret (inklusive Lettan, Urban och Mats) plus Isabell här via pm... Inger, Zombie, Alfapetsmamma, Tomtenissa, Nallen och Mondo Beyondo antyder mer eller mindre stor chans att dyka upp... Matte brukar vara en lågoddsare...
...så den här träffen verkar kunna bli en av de tre mest välbesökta här hemma hittills...!
(Rekorden är 17 och 15 pers.)
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 16:56:07, redigerad totalt 1 gång.
Just det, tacksidan var alldeles för lik anmälningsidan - det var bara en kopia av anmälningssidan med tillägget "Tack för din anmälan" i fetstil högt upp på sidan. Dessutom inte uppdaterad med rätt datum, så på tacksidan fortsatte det med info och anmälningsmöjlighet till träff den 30 augusti. Nu har jag ändrat till en tydligare tack-sida, med bara meningen "Tack för din anmälan".
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 16:56:07, redigerad totalt 1 gång.
mondo beyondo skrev:Jag ska titta på Mitzerls Sparven och på marsvin på Kistamässan men kanske hinner en sväng till Pemer på eftermiddagen.
Tyvärr går du nog miste om mig och Sparven där, jag är jättesjuk (mykoplasmalunginflammation och sönderhostade lungor) och tvingas bli hemma. Trodde jag skulle hinna bli frisk, men icke.
Senast redigerad av mitzerl 2011-05-04 16:56:07, redigerad totalt 1 gång.
mitzerl skrev:mondo beyondo skrev:Jag ska titta på Mitzerls Sparven och på marsvin på Kistamässan men kanske hinner en sväng till Pemer på eftermiddagen.
Tyvärr går du nog miste om mig och Sparven där, jag är jättesjuk (mykoplasmalunginflammation och sönderhostade lungor) och tvingas bli hemma. Trodde jag skulle hinna bli frisk, men icke.
Oh noo! Krya på dig!
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 16:56:07, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Jag har ont i magen, så där så inget är roligt eller går att koncentrera sig på, och trots Omeprazol. Vet inte om det är Ritalinet, oro, nåt jag ätit eller nåt som går...
Skrev sms till Inger om det och att hon skulle hälsa dig, eftersom jag låg i sängen och inte kunde skriva pm, men jag vet inte om det kommit fram.
Fan, jag ville ju komma!!
Skrev sms till Inger om det och att hon skulle hälsa dig, eftersom jag låg i sängen och inte kunde skriva pm, men jag vet inte om det kommit fram.
Fan, jag ville ju komma!!
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 16:56:07, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Pemer skrev:Asch då! Krya på dig, hälsar alla... (Mats, Isabell, Daycatcher, Lettan, Urban och Martin).
Hälsa Isabell lite extra, eftersom jag nästan stämt träff med henne där och hon är ny i församlingen!
Och tack för hälsningen, förstås.. Glömde. Sorry!
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Ja, jag kom ju iaf, efter att jag hade varit på husdjursmässan. Tack för kvällen. Det var trevligt. Jag har e-postat Pemern dom fyra foton jag tog, så kan han lägga upp dom på det där stället han har som är med lösenord.
Senast redigerad av catasa 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
Matte och jag tackar och bockar oxå. Alltid trevligt! Värmande sällskap i midvinterkylan:) Minus 15 grader just nu här ute.
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Tack själva, alla! Mycket trevligt, och sedan fortsatte det lika bra när jag såg sista perioden i "småkronornas" semifinal i junior-VM. Sitter och ser till att få ordning på OA:s medlemslista just nu, och ska ta och få upp bilderna som nyss kom från Catasa inom den närmaste stunden också.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
Uppskickade nu på bildsajten http://www.pm1.se/asp. Pm:a mig om ni inte har inloggningsuppgifter sedan förut.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
Jag skulle vilja se bilder (om det togs några?)
Hade gärna kommit på träffen om jag inte haft influensa.
Hade gärna kommit på träffen om jag inte haft influensa.
Senast redigerad av missbutterfly 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
- missbutterfly
- Anslöt: 2007-02-13
Och tack från Västerås också, mycket trevligt
/ D.
/ D.
Senast redigerad av Daycatcher 2011-05-04 16:56:11, redigerad totalt 1 gång.
- Daycatcher
- Anslöt: 2008-04-27