Lördag den 13/12 hos mitzerl?
56 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Träffen var mycket trevlig (tack för det Mitzerl och ni andra, och tack för skjutsen hem Mats). Vi blev fem människor och en katt.
Vi åt klassiskt dopp i grytan (vilket jag aldrig gjort förr), hämtade pizzor och åt saffranskaka, fruktkaka och pepperakakor med glögg. Och pratade och kelade med katten.
Vi åt klassiskt dopp i grytan (vilket jag aldrig gjort förr), hämtade pizzor och åt saffranskaka, fruktkaka och pepperakakor med glögg. Och pratade och kelade med katten.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 16:50:27, redigerad totalt 1 gång.
Tack alla som kom, det var trevligt, tycker jag! Tyvärr hostade jag väl mest hela dagen, dagen efter fick jag besöka akutläkare och fick en starkare hostmedicin. Det var någon form av bakterie, bronkit eller nåt. Under träffen tog jag bl a Noskapintabletter för att dämpa hostan, men fick naturligtvis tillbaka kliandet sen över hela kroppen. Jag har ju blivit överkänslig mot mediciner.
Otur att man skulle bli så sjuk när man skulle till att ha träff. Men jag kommer väl ordna träffar fler gånger och då är jag väl i bättre skick. Och då hoppas jag att fler folk kommer, som inte kunde komma nu!
Otur att man skulle bli så sjuk när man skulle till att ha träff. Men jag kommer väl ordna träffar fler gånger och då är jag väl i bättre skick. Och då hoppas jag att fler folk kommer, som inte kunde komma nu!
Senast redigerad av mitzerl 2011-05-04 16:50:27, redigerad totalt 1 gång.