Vad tycker ni om hösten (och mörkret) då?
31 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Hösten och mörkret, det är ungefär lika trevligt som att trampa på en lång spik, samtidigt som du klämmer ett finger i en bildörr och en hund biter dig i rumpan. Höst och mörker är omänskligt.
Hösten tog slut på nyårsdagen och det var en otrolig lättnad. Äntligen är det snö, kallt, ljust och torrt Början av hösten är fin, slutet är hemsk.
Nja, nu bor jag i ett land utan riktig vinter. Det är som november ända tills det blir vår. Jag kan sakna den vita snön, men det är skönt att slippa halkan.
Vad då för land? Bor du inte i mellansvenska låglandet?Alien skrev:Nja, nu bor jag i ett land utan riktig vinter. Det är som november ända tills det blir vår. Jag kan sakna den vita snön, men det är skönt att slippa halkan.
Huggorm skrev:Hösten tog slut på nyårsdagen och det var en otrolig lättnad. Äntligen är det snö, kallt, ljust och torrt Början av hösten är fin, slutet är hemsk.
Här är det höst fortfarande. Regn, blåst och fuktigt kallt. Men nu blir det i alla fall lite ljusare varje dag. Idag såg jag till och med lite blå himmel mellan molnen.
nescio skrev:Vad då för land? Bor du inte i mellansvenska låglandet?Alien skrev:Nja, nu bor jag i ett land utan riktig vinter. Det är som november ända tills det blir vår. Jag kan sakna den vita snön, men det är skönt att slippa halkan.
Bor tillfälligt i London.
Återgå till Att leva som Aspergare