Leila K?
17 inlägg
• Sida 1 av 1
Leila K?
Leila K så någon som vet vad som hände med henne då
hon försvann för många år sedan från ramp ljuset
hon var stor under 80-90 talet när jag var 10 år gammal så hade jag hennes band kassett som jag lyssnade i min Walkman spelare
men denna stor artist bara försvann här är en del av hennes låtar
en väldigt fin kvinna
hon försvann för många år sedan från ramp ljuset
hon var stor under 80-90 talet när jag var 10 år gammal så hade jag hennes band kassett som jag lyssnade i min Walkman spelare
men denna stor artist bara försvann här är en del av hennes låtar
en väldigt fin kvinna
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Leila k.?
Ja, hennes föräldrar var från Marocko och fadern tyckte inte alls om hennes val av yrke och livet som artist. Han trodde det skulle sluta illa för henne, och tyvärr fick han rätt. Hon levde som missbrukare och hemlös ett antal år men kanske går det bättre nu. Jag gissar att hon har ADHD eller liknande problem, och inte fått någon hjälp att lära sig hantera det.
Leila k.?
https://poddar.se/tag/Leila%20K1
Är hennes riktiga namn
Moderator: Lade till en länk det citerade och lade citatet i en ruta.
Leila K, senare Samira, artistnamn för Laila El Khalifi,
Är hennes riktiga namn
Moderator: Lade till en länk det citerade och lade citatet i en ruta.
Leila k.?
Huggorm skrev:Ja, hennes föräldrar var från Marocko och fadern tyckte inte alls om hennes val av yrke och livet som artist. Han trodde det skulle sluta illa för henne, och tyvärr fick han rätt. Hon levde som missbrukare och hemlös ett antal år men kanske går det bättre nu. Jag gissar att hon har ADHD eller liknande problem, och inte fått någon hjälp att lära sig hantera det.
Det hon kan göra är att få in pengar är att sälja sin låt till olika el bils tillverkare världen över som reklam
Leila K - Electric
Leila K?
slackern skrev:Jo jag har sett henne hon ser ut å låter som en hemlös pundare.
JA det bästa för henne skulle nog vara någon form av lantligt boende ute på landet där hon kan vila ut och sova och vila upp sig kanske ett ställe vid någon sjö tex vid Mälaren eller vid havet och nu så menar jag något humanistiskt bed and breakfust ställe något världshusliknade boende där hon kan bli kvitt droger och återhämta sig
Bed and breakfast liknade som ett värdshus typ ett lyx hem där hon får frukost och lunch och middag
Måste väl finnas mycket olika lyx hem och det finns väl även de hemmen som är mera lyxigare och som liknar ett värdshus med bed and breakfast inriktning
Alla hemmen är väl inte tukthus i 1800 tals anda där de är mycket elaka mott sina klienter
tex exe sådant ställe skulle hon bo på om det finns
https://www.tripadvisor.se/Restaurant_R ... ounty.html
Allt jag minns av henne är min kassett där jag spelade hennes låtar när jag var ca 10 år gammal på min Walkman bandspelare.
Leila K?
slackern skrev:Jo jag har sett henne hon ser ut å låter som en hemlös pundare.
jag sökte på henne nu och såg att folk hånade henne och gjorde narr av henne och det är verkligen inte ok.
Man skall inte sparka på folk som redan ligger ner.
Och man skall inte håna och förnedra trasproletariatet.
Återgå till Intressanta intressen