Hur man begår självmord med hjälp av sitt specialintresse.
85 inlägg
• Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Kan man tänka ett hål i huvudet? Eller kan man tänka fram ett svärd att stoppa i magen som japanerna...? Nä...det är för obehagligt. Kanske man kan tänka sig upp till månen och glömma att ta med sig syrgastuber och mellanmål...?
Senast redigerad av Helena 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
Träna sig till döds?
Jo faktiskt. Om man tränar jämt, jämt, jämt. Tränar när man är förkyld, fortsätter träna när man fått hjärtmuskelinflammation, ja, då lägger nog hjärtat av till slut...
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
*jag får ett ryck att samla ihop mina få språkböcker, travar dem ovanpå noterna på pianot eftersom det icke finnes plats i hylleberget, och pianots inte-störa-grannarna-frigolitblock ger vika så att jag begravs i aorister och pianotråd. (Isoldes kärleksdöd. Inte...)*
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
Hmmm...
*Jag är så trött efter 10 dygns WoW-spelande i sträck att jag fastnar i mina garnhärvor och stryps. Innan jag hunnit strypas färdigt faller jag i en pöl med målarfärg och kvävs. Innan jag är riktigt kvävd får jag lite historieböcker i huvudet och förlorar medvetandet. Jag dör dock inte utan vaknar upp lite senare. Världens vampyrer har nämligen insett att jag besitter för mycket kunskap om dem, så de har gjort mig till en av dem.*
*Jag är så trött efter 10 dygns WoW-spelande i sträck att jag fastnar i mina garnhärvor och stryps. Innan jag hunnit strypas färdigt faller jag i en pöl med målarfärg och kvävs. Innan jag är riktigt kvävd får jag lite historieböcker i huvudet och förlorar medvetandet. Jag dör dock inte utan vaknar upp lite senare. Världens vampyrer har nämligen insett att jag besitter för mycket kunskap om dem, så de har gjort mig till en av dem.*
Senast redigerad av Nilale 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
Hur man begår självmord med hjälp av sitt specialintresse.
Ja, jag har väl haft det töntigaste men därmed inte sagt det minst farliga specialintresset.
Totalt ointresserad av golfspel bodde jag en tid granne med en stor golfbana. Mitt specialintresse blev att dag efter dag ett par gånger "beta av" (ja, i alla betydelser) den 10 000 m2 stora ängen utanför huset, som gränsade till en golfbana på två långsidor. Resultatet blev cirka trehundra golfbollar av varierat märke under knappt ett års samlande. Naturligtvis katalogiserade jag bollarna efter märke och nummer. Och jag hade ingen aaaning om att jag hade asperger!
Borde väl ha dött av solsting eller en boll i skallen, men så blev de inte.
Totalt ointresserad av golfspel bodde jag en tid granne med en stor golfbana. Mitt specialintresse blev att dag efter dag ett par gånger "beta av" (ja, i alla betydelser) den 10 000 m2 stora ängen utanför huset, som gränsade till en golfbana på två långsidor. Resultatet blev cirka trehundra golfbollar av varierat märke under knappt ett års samlande. Naturligtvis katalogiserade jag bollarna efter märke och nummer. Och jag hade ingen aaaning om att jag hade asperger!
Borde väl ha dött av solsting eller en boll i skallen, men så blev de inte.
Senast redigerad av Isabell 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
Hänger mig i en gitarrsträng.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Blir klämd till döds mellan stämmorna i en Bachfuga.
Trampad under subkontra A av Brahms.
Ihjältråkad av Schuberts upprepningar.
Överlisztad och utfläkt så tunt att man brister.
Eller ihjälhamrad av Beethoven förstås.
Trampad under subkontra A av Brahms.
Ihjältråkad av Schuberts upprepningar.
Överlisztad och utfläkt så tunt att man brister.
Eller ihjälhamrad av Beethoven förstås.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
Ligger naken på valfritt fält när det snöar mycket och väntar tills snön täcker mig och hjärtat slutar slå ihjälfruset.
alternativt äter jag en tallrik små hello kitty figurer
alternativt äter jag en tallrik små hello kitty figurer
Senast redigerad av TheBoxSaysNo 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
- TheBoxSaysNo
- Anslöt: 2008-05-16
Jag kan spetsas på mitt:
http://www.texaslonghorn.net/watusi/steer_m.jpg
http://www.texaslonghorn.net/watusi/steer_m.jpg
Senast redigerad av ling0n 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
earlydayminer skrev:Hänger mig i en gitarrsträng.
Ja, e-strängs-"åtdragning" av nylontyp lär faktiskt förekomma bland yrkesmördare. Kanske inte lika vanligt i suicidala sammanhang.
Ett solitärt specialintresse (finns det kollektiva?) som tvångsmässigt kräver ständig uppassning gör en ju om inte annat till ett socialt självmord. Finns ingen tid över att träffa folk.
Senast redigerad av hektiske hektor 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
- hektiske hektor
- Anslöt: 2008-12-06
Charley? skrev:Undrar hur länge man måste plaska med vatten för att dö av det ...
Flera år i vissa fall tydligen (om man e uppe på natten iaf). Långbad på psykena förr i världen. Aj i huden.
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
Om man har förhörsmetodik som specialintresse, i synnerhet i kombination med specialintresse tortyrmetoder, vet man inte om man vill leva eller dö.
I längden dör man nog av "Arbetarbröder" på repeat, i kombination med att mn får naglarna utdragna av ryssarna, blir gängvåldtagen av turkar, blir piskad av tyskar samtidigt som man bjuds på bittermandlar (Zyklon B). Är svenskar närvarande kommer man eventuellt få magen uppskuren med ett snitt, så tarmarna ramlar ut, dessa fastknytes kring en påle, som man sedan tvingas springa runt, tills dess man stupar, jagad av tränade polispirajor. Kan kombineras med kolglödande spikmatta, tumskruvar, tvångsupphållna ögonlock samt även kinesisk vattentortyr, för en extra krydda av drunkningskänsla.
I längden dör man nog av "Arbetarbröder" på repeat, i kombination med att mn får naglarna utdragna av ryssarna, blir gängvåldtagen av turkar, blir piskad av tyskar samtidigt som man bjuds på bittermandlar (Zyklon B). Är svenskar närvarande kommer man eventuellt få magen uppskuren med ett snitt, så tarmarna ramlar ut, dessa fastknytes kring en påle, som man sedan tvingas springa runt, tills dess man stupar, jagad av tränade polispirajor. Kan kombineras med kolglödande spikmatta, tumskruvar, tvångsupphållna ögonlock samt även kinesisk vattentortyr, för en extra krydda av drunkningskänsla.
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
[OT]
Jag bodde ett tag i gamla Kvinnostormen på Ulleråkers sjukhus, som numera är studentbostäder. De hade slagit ut en mellanvägg, så att våra lägenheter var två celler (8+8 kvm) plus att de hade tagit en del av den gamla korridoren och gjort badrum och hall (korridorerna var förr såpass breda, att det fick plats två vårdare med en patient mellan sig). Sammanlagt blev det 21 kvm. Det var å andra sidan fyra meter i takhöjd, så den totala volymen för varje lägenhet var som en tvårummare. Dessutom var det en och en halv meter tjocka stenväggar, förutom där den gamla korridoren hade varit. Jag har aldrig bott i ett så tyst hus, man hörde inte ett knyst av grannarna ens om de hade rejvfester
[/OT]
Jag bodde ett tag i gamla Kvinnostormen på Ulleråkers sjukhus, som numera är studentbostäder. De hade slagit ut en mellanvägg, så att våra lägenheter var två celler (8+8 kvm) plus att de hade tagit en del av den gamla korridoren och gjort badrum och hall (korridorerna var förr såpass breda, att det fick plats två vårdare med en patient mellan sig). Sammanlagt blev det 21 kvm. Det var å andra sidan fyra meter i takhöjd, så den totala volymen för varje lägenhet var som en tvårummare. Dessutom var det en och en halv meter tjocka stenväggar, förutom där den gamla korridoren hade varit. Jag har aldrig bott i ett så tyst hus, man hörde inte ett knyst av grannarna ens om de hade rejvfester
[/OT]
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
Lakrits skrev:[OT]
[/OT]
Åh så underbart. En dröm för mig som hatar att undra om grannarna ska ramla genom golvet, som nu, eller som inte kan sova för att grannarna har fest två trappor ovanför, som i går kväll, förrgår kväll och förra lördagen.
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-04 11:31:19, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Käkar massa tuber kadmiumgul och inhalerar terpentinångor, eller drunknar i ett bokhav...
Senast redigerad av pointblank 2011-05-04 11:31:20, redigerad totalt 1 gång.
- pointblank
- Anslöt: 2006-11-12
Psyk är det minst tysta och lugna stället till tider, skulle jag agera som jag kände för då, sex tvåmeters terminatorbreda mentalskötare som knäcker min ryggrad och punkterar platt lungorna vid nedläggning samt en smula axlarna ur led å jag skall ta mig ur tvångströjan eller bältessängen, därefter kommer jag dö av en överdos tvångsinjekterad Stesolid.
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:31:20, redigerad totalt 1 gång.
Hur lång tid tar det innan man avlider av brist på sömn?
Senast redigerad av Bjäbbmonstret 2011-05-04 11:31:20, redigerad totalt 1 gång.
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Återgå till Intressanta intressen