Bra psykolog i Göteborg?
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Bra psykolog i Göteborg?
Hej!
Någon som vet någon bra psykolog som har bra koll på Asperger i Göteborg? Behöver hjälp med konfliktlösning framförallt. Ständiga konflikter på arbetsplatser som inte gynnar mig (eller arbetsplatsen).
Kan gå privat.
Någon som vet någon bra psykolog som har bra koll på Asperger i Göteborg? Behöver hjälp med konfliktlösning framförallt. Ständiga konflikter på arbetsplatser som inte gynnar mig (eller arbetsplatsen).
Kan gå privat.
- Marcusbamberg
- Ny medlem
- Anslöt: 2024-04-12
Bra psykolog i Göteborg?
Tyvärr tycks vi inte (längre) ha så många göteborgare här.
Men har du kontaktat Habiliteringen? De brukar ha kurator och ibland också psykologer.
Men har du kontaktat Habiliteringen? De brukar ha kurator och ibland också psykologer.
Bra psykolog i Göteborg?
Alien skrev:Tyvärr tycks vi inte (längre) ha så många göteborgare här.
Tack för tips! Inte kollat med dom. Har dock ingen diagnos.
- Marcusbamberg
- Ny medlem
Bra psykolog i Göteborg?
Marcusbamberg skrev:Hej!
Kan gå privat.
aspergerforum.se
- nomemorytoday
- Anslöt: 2018-01-13
Bra psykolog i Göteborg?
nomemorytoday skrev:Marcusbamberg skrev:Hej!
Kan gå privat.
aspergerforum.se
Japp, de flesta av oss här är hobbypsykologer. Skickliga sådana.
Bra psykolog i Göteborg?
Marcusbamberg skrev:Alien skrev:Tyvärr tycks vi inte (längre) ha så många göteborgare här.
Ja, utan diagnos går det inte att bli inskriven på Habiliteringen och få tillgång till deras hjälp.
Men varför har du ingen diagnos? Vill du inte ha någon el är det lång kö till utredning?
Bra psykolog i Göteborg?
Alien skrev:Marcusbamberg skrev:Alien skrev:Tyvärr tycks vi inte (längre) ha så många göteborgare här.
Ja, utan diagnos går det inte att bli inskriven på Habiliteringen och få tillgång till deras hjälp.
Men varför har du ingen diagnos? Vill du inte ha någon el är det lång kö till utredning?
Jag har inte riktigt sett poängen med det och kanske lite rädd med. Har inte extrema problem men tillräckligt för att ställa till problem för mig.
Är beredd att testa prata med en psykolog men gäller ju att det är någon som är duktig på Asperger
- Marcusbamberg
- Ny medlem
Återgå till Aspergare och vården